Gå til innhold

Hvilken hårspray liker dere best?

kitekatt

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Gjest_Eva_*

Jeg bruker en fra Osis som jeg liker veldig godt,og så lukter den innmari godt. Av de billige typene så får jeg av en eller annen grunn et hvitt belegg i håret, og sprayen får jeg liksom ikke vasket ut av håret, veldig irriterende siden jeg bruker endel hårspray, men må ha det siden jeg har et sånn typisk bløtt hår med lite volum i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg liker faktisk godt Elnet? den gammeldagse. Lukter ikke så godt når du sprayer, men synes håret blir kjempe bra etterpå. Har såpas stort forbruk av spray at jeg ikke har råd til å kjøpe dyre frisør sprayer. Selv om kanskje er litt sunnere for håret?...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Den beste jeg har prøvd hittil er sprayen fra Nicky Clarke, gir fin glans i håret. Finnes på bla Vita og Cubus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Jeg liker faktisk godt Elnet? den gammeldagse. Lukter ikke så godt når du sprayer, men synes håret blir kjempe bra etterpå. Har såpas stort forbruk av spray at jeg ikke har råd til å kjøpe dyre frisør sprayer. Selv om kanskje er litt sunnere for håret?...

Den stinker, men er super-effektiv! En stinkende klassiker, kan man si! :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Jeg har to favoritter, Wella High Hair og Nicky Clarke. Kjøpte en billig, supermarkedspray (tror det var Sunsilk) som en kriseløsning her i sommer og det gjør jeg aldri igjen. Den la igjen et skikkelig hvitt belegg i håret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest

Skyscraper fra Fudge! Ekstremt bra hold og lukter godt! Har forresten god erfaring med Fudge og Tigi ellers også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tweek

før brukte jeg fructis, men begynte å klø i hode bunnen..

frisøren sa jeg ikke møtte bruke tørrspray(sånn du bare holder inne, og ikke trykker hele tiden)

så siden jeg ikke hadde mye penger, kjøpte jeg define.

den holder greit nok, men jeg klør værtfall ikke mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja trodde sprayene var større enn de som var på lookfantastic :) Får vente og se om de får de, eller bare gå til frisøren og kjøpe da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...