kitekatt Skrevet 26. juli 2006 #1 Del Skrevet 26. juli 2006 Dyre merker og Rimeligere butikkmerker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 26. juli 2006 #2 Del Skrevet 26. juli 2006 Wella High Hair er min favoritt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 26. juli 2006 #3 Del Skrevet 26. juli 2006 Jeg bruker en grønn en... Tror det er Fructis? Bra hold Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Eva_* Skrevet 26. juli 2006 #4 Del Skrevet 26. juli 2006 Jeg bruker en fra Osis som jeg liker veldig godt,og så lukter den innmari godt. Av de billige typene så får jeg av en eller annen grunn et hvitt belegg i håret, og sprayen får jeg liksom ikke vasket ut av håret, veldig irriterende siden jeg bruker endel hårspray, men må ha det siden jeg har et sånn typisk bløtt hår med lite volum i. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Montezuma Skrevet 27. juli 2006 #5 Del Skrevet 27. juli 2006 Big sexy hair. Digger sexy hair-produktene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 27. juli 2006 #6 Del Skrevet 27. juli 2006 Den store rosa fra H&M er faktisk skikkelig bra. Og den catzy-hårsprayen (: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sarah Salamander :-) Skrevet 27. juli 2006 #7 Del Skrevet 27. juli 2006 Jeg liker faktisk godt Elnet? den gammeldagse. Lukter ikke så godt når du sprayer, men synes håret blir kjempe bra etterpå. Har såpas stort forbruk av spray at jeg ikke har råd til å kjøpe dyre frisør sprayer. Selv om kanskje er litt sunnere for håret?... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 27. juli 2006 #8 Del Skrevet 27. juli 2006 Den beste jeg har prøvd hittil er sprayen fra Nicky Clarke, gir fin glans i håret. Finnes på bla Vita og Cubus. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 27. juli 2006 #9 Del Skrevet 27. juli 2006 Jeg liker faktisk godt Elnet? den gammeldagse. Lukter ikke så godt når du sprayer, men synes håret blir kjempe bra etterpå. Har såpas stort forbruk av spray at jeg ikke har råd til å kjøpe dyre frisør sprayer. Selv om kanskje er litt sunnere for håret?... ← Den stinker, men er super-effektiv! En stinkende klassiker, kan man si! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 28. juli 2006 #10 Del Skrevet 28. juli 2006 Jeg liker Wella High Hair absolutt best. Sebastian Shaper er også bra, men overparfymert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 28. juli 2006 #11 Del Skrevet 28. juli 2006 Jeg har to favoritter, Wella High Hair og Nicky Clarke. Kjøpte en billig, supermarkedspray (tror det var Sunsilk) som en kriseløsning her i sommer og det gjør jeg aldri igjen. Den la igjen et skikkelig hvitt belegg i håret. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 28. juli 2006 #12 Del Skrevet 28. juli 2006 Wella high hair her også. Koster litt, men er villig til å betale det for noe som er bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HoneyHoney Skrevet 29. juli 2006 #13 Del Skrevet 29. juli 2006 Bruker også Wella High Hair, og er kjempefornøyd! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 29. juli 2006 #14 Del Skrevet 29. juli 2006 Skyscraper fra Fudge! Ekstremt bra hold og lukter godt! Har forresten god erfaring med Fudge og Tigi ellers også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Celiclya Skrevet 29. juli 2006 #15 Del Skrevet 29. juli 2006 Wella High Hair!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tweek Skrevet 30. juli 2006 #16 Del Skrevet 30. juli 2006 før brukte jeg fructis, men begynte å klø i hode bunnen.. frisøren sa jeg ikke møtte bruke tørrspray(sånn du bare holder inne, og ikke trykker hele tiden) så siden jeg ikke hadde mye penger, kjøpte jeg define. den holder greit nok, men jeg klør værtfall ikke mer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 30. juli 2006 #17 Del Skrevet 30. juli 2006 Nicky Clarke er en av de jeg liker best. Liker Sheer Blonde sin også, men den lukter ikke godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aiv Skrevet 30. juli 2006 #18 Del Skrevet 30. juli 2006 Wella High hair sprayen, er det de små flaskene som er inne på lookfantastic? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HoneyHoney Skrevet 30. juli 2006 #19 Del Skrevet 30. juli 2006 Wella High hair sprayen, er det de små flaskene som er inne på lookfantastic? ← Denne bruker jeg, Wella High Hair Finishing Spray, den er på 300 ml og kjøpt i frisørsalong. Fant den ikke på LF, men det kan hende det bare er jeg som er ræva på leting... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aiv Skrevet 30. juli 2006 #20 Del Skrevet 30. juli 2006 Ja trodde sprayene var større enn de som var på lookfantastic Får vente og se om de får de, eller bare gå til frisøren og kjøpe da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå