Gå til innhold

Forelsket og usikker

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Pixie_*
Skrevet

Er sååå forelsket i en arbeidskollega. Vi jobber i samme firma men ikke samme plass. Han virker som om han er interessert i meg, men også som en litt rolig og sjenert type.

Til vanlig er jeg ikke så veldig sjenert av meg, men blir VELDIG usikker når jeg virkelig liker noen og er redd for å mase. Problemet er at jeg ikke er så veldig tålmodig av meg og helst vil at alt skal skje med en gang.

Nå har han fri fra jobb (jobber turnus) og vi har laget noen løse avtaler om båttur med hans båt (hans forslag)

Det jeg lurer på: skal jeg bare vente til han tar initiativet og sender sms eller skal jeg være litt frempå?????

Alle tips motas med takk ;) Hele situasjonen gjør meg sjelven, for han er virkelig drømmemannen

Videoannonse
Annonse
Gjest *kosejoker*
Skrevet

Jeg synes du kan gi han et forsiktig hint jeg, send han en sms :)

Lykke til!

Gjest Gjest
Skrevet

Hehe..grunnet inntrufne, uregjerlige omstendigheter, tror jeg at jeg skal la vær med å svare på denne... Lykke til i alle fall. :)

Gjest gjest_bib
Skrevet

Jeg synes du skal sende han en sms og spørre om det ikke blir noen båttur snart, for det gleder du deg innmari til :)

Gjest Gjest_Pixie_*
Skrevet

Jo jeg tenkte litt på å sende en sms, men så blir jeg usikker... Hva skal jeg skrive.. blir så irritert på meg selv, er jo egentlig ikke så usikker, bare når det gjelder han her.. :sur: Er mer forelsket enn bra er... og veldig redd for å gjøre noe "feil" å ødelegge det hele

Gjest Gjest
Skrevet

"Hei xxx, synes det forslaget ditt om båttur hørtes veldig koselig ut. Kunne det passet den og den dagen? Jeg tar med rekene hvis du tar med majonesen :)"

Gjest Gjest
Skrevet

Takk for tips! Dere synes ikke det blir for ivrig altså??

Da får jeg manne meg opp :sjarmor:

Ønsker meg selv lykke til

Skrevet

Hvis du ikke vil virke for ivrig kan du sende en melding hvor du spør om han har tenkt å ha den båtturen i helgen slik at du kan passe det inn i timeplanen din fordi du også skal finn-på-et-eller-annet-uvesentlig i helgen.

Og lykke til! :klem:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...