Gå til innhold

Innkjøring i barnehage

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Er det noen som vet om man har rett til fri fra jobben når minsten skal starte i barnehage ? Fri med lønn altså.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fikk iallefall fri med lønn i 2 dager da jeg hadde min på tilvenning. Det varierer sikkert, så det beste er nok å snakke med den som er ansvarlig for lønn/personal på jobben din

Gjest Bjørnsdatter
Skrevet

Du har rett på fri i to dager ved tilvenning til skole/barnehage/dagmamma, men om du får lønn er det bedriften du jobber i som bestemmer.

Gjest Gjest
Skrevet

mener dette går under velferdspermisjon, dvs at du har 2dagers permisjon med lønn.Det var i allfall det svaret jeg fikk da junior skulle begynne i barnehage

Gjest Blondie65
Skrevet

Dette er tarifffestede goder - dvs en avtale mellom LO og NHO - sjekk med fagforeningen på din bedrift.

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg trodde bare det var de i offentlig sektor som hadde rett til fri med lønn til innkjøring i barnehage, jeg.

Gjest Gjest
Skrevet

Offentlig sektor har en tariffavtale som sier inntil 3 dager pr. barn til innkjøring. Med lønn. Det private bestemmer selv hva de vil tilby. Arbeidsmiljøloven sier ingenting.

Gjest Gjesta
Skrevet
Offentlig sektor har en tariffavtale som sier inntil 3 dager pr. barn til innkjøring. Med lønn. Det private bestemmer selv hva de vil tilby. Arbeidsmiljøloven sier ingenting.

Gjelder disse tre dagene i offentlig sektor for både skole og barnehage?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...