Gjest Frie Frida Skrevet 26. juli 2006 #1 Skrevet 26. juli 2006 Jeg hadde tenkt å lufte litt om unskydninger rundt det med feite kvinner og overvekt. De fleste påstår lissom at det er biologisk og alt det der da, men selv observer jeg at de som er fete har dårlig spisevaner. Handlevognen er som regel stappet med ferdigpizza, ferdig ditt og ferdig datt. Jeg har også sett volumet de inntar når de spiser. Det er ikke rart de kvinnene er feite! Jeg har selvsagt også observert menn som hiver i seg, men det er jo biologisk at menn vil ha i seg så mye mat dem bare kan for å beskytte seg og flokken, så der skjønner jeg mer hvorfor de kaster i seg. Derimot når jeg ser på damer som fra naturen side skal se pene ut og menna skal like dem, fatter jeg ikke at man kan beherske seg litt. Noe må vel vi kvinnfolkene klare å gjøre når menn har ofret så mye for likestilling og sånn? Nei, jeg må si jeg blir mer og mer oppgitt over dagens kvinner. Hvordan skal menneskene overleve når ingen vil ha damene lenger?!?
Gjest Emera Skrevet 26. juli 2006 #2 Skrevet 26. juli 2006 Lyst til å provosere litt i dag? Og se hvor mange som biter på?
Gjest *kosejoker* Skrevet 26. juli 2006 #3 Skrevet 26. juli 2006 Lyst til å provosere litt i dag? Og se hvor mange som biter på? ← Det her blir nesten for provoserende til å svare på engang.
Daria Skrevet 26. juli 2006 #4 Skrevet 26. juli 2006 Derimot når jeg ser på damer som fra naturen side skal se pene ut og menna skal like dem, fatter jeg ikke at man kan beherske seg litt. Noe må vel vi kvinnfolkene klare å gjøre når menn har ofret så mye for likestilling og sånn?
Gjest gjest1 Skrevet 26. juli 2006 #5 Skrevet 26. juli 2006 Skal jeg fortelle en provoserende tjukkashistorie fra stranda? Jau, der sitter det en TJUKKEBOLLE Vi går forbi og hun brauter til vennene "Æ kan spise 10 skjever om daen om det er så om å gjør" Vi bader en halvtime, forbipasserer henne igjen, og hun sier "Æ trodde bare det va koldbord, men det var jo forrett å hovedrett å tre rettår te!!!" Feite folk ass, snakker de bare om mat?
Gjest Gjest Skrevet 26. juli 2006 #6 Skrevet 26. juli 2006 Lyst til å provosere litt i dag? Og se hvor mange som biter på? ← Ingen ting å bli fornærma over dette. Disse kvinnene jeg snakker trenger i høyeste grad hjelp i dagens overflodsamfunn. Folk fnyser bort overvekt. Dette er ikke bare viktig for helse, men også reproduksjon. Hvis alle kvinner ble fete og lite attraktive, ville vi hatt et stort reproduksjonsproblem. Også i tilfeller med 5-10-15 kg overvekt.
Gjest LilSweetie Skrevet 26. juli 2006 #7 Skrevet 26. juli 2006 Ingen ting å bli fornærma over dette. Disse kvinnene jeg snakker trenger i høyeste grad hjelp i dagens overflodsamfunn. Folk fnyser bort overvekt. Dette er ikke bare viktig for helse, men også reproduksjon. Hvis alle kvinner ble fete og lite attraktive, ville vi hatt et stort reproduksjonsproblem. Også i tilfeller med 5-10-15 kg overvekt. ← Mange feite folk som får pult. Ikke bekymr deg, du.
Gjest Gjest Skrevet 26. juli 2006 #8 Skrevet 26. juli 2006 Skal jeg fortelle en provoserende tjukkashistorie fra stranda? Jau, der sitter det en TJUKKEBOLLE Vi går forbi og hun brauter til vennene "Æ kan spise 10 skjever om daen om det er så om å gjør" Vi bader en halvtime, forbipasserer henne igjen, og hun sier "Æ trodde bare det va koldbord, men det var jo forrett å hovedrett å tre rettår te!!!" Feite folk ass, snakker de bare om mat? ←
Gjest Gjest Skrevet 26. juli 2006 #9 Skrevet 26. juli 2006 Mange feite folk som får pult. Ikke bekymr deg, du. ← Vi blåser i andre bare vi ikke sårer dem, er en holdning vi gjerne kunne få bort i dagens snillismesamfunn.
Gjest gjest1 Skrevet 26. juli 2006 #10 Skrevet 26. juli 2006 Det er faktisk lov å le av bollevitser, samtidig som en ler av tynnevitser og da. Som kate moss på family guy som ser på det som en kjempekrise med en 1mm sprekk i gulvet for da faller hun igjennom!
Sarabi Skrevet 26. juli 2006 #11 Skrevet 26. juli 2006 Grunnen til fedme er uvitenhet om riktig kosthold. Dessuten... en stor del av de som er overvektig spiser for å trøste seg selv og har man det vanskelig er maten ens beste venn. Jeg synes det blir feil å rakke ned på "tjukkaser" pga all drittmaten de spiser hvis de ikke vet bedre. Hvis de vet hva som er bra kosthold er det noe annet.
Gjest gjest1 Skrevet 26. juli 2006 #12 Skrevet 26. juli 2006 Spøk til side, jeg reagerer faktisk når jeg ser feite folk dytte i seg. Tilbragte nylig dagen med en rimelig overvektig dame, og hun spiste jo hele tiden! Nøtter, svær softis, to pølser, litt potetgull, vaffel og is og brus (ikke light). Og ikke lenge etterpå skulle hun ha middag! En ting er hva folk gjør med seg selv, men hun har barn som tydeligvis har arvet de dårlige spisevanene, og de er allerede på vei til å bli overvektige, selv om de bare går i småskolen.
Daria Skrevet 26. juli 2006 #13 Skrevet 26. juli 2006 Hvis alle kvinner ble fete og lite attraktive, ville vi hatt et stort reproduksjonsproblem. Også i tilfeller med 5-10-15 kg overvekt. ← Jepp, så snart du er 5kg overvektig, synes ingen du er attraktiv lenger... 2
mallina Skrevet 26. juli 2006 #14 Skrevet 26. juli 2006 Skal jeg fortelle en provoserende tjukkashistorie fra stranda? Jau, der sitter det en TJUKKEBOLLE Vi går forbi og hun brauter til vennene "Æ kan spise 10 skjever om daen om det er så om å gjør" Vi bader en halvtime, forbipasserer henne igjen, og hun sier "Æ trodde bare det va koldbord, men det var jo forrett å hovedrett å tre rettår te!!!" Feite folk ass, snakker de bare om mat? ← Jepp det er visst det eneste som går oppi hue på dem. Mat, mat, mat, mat....
Gjest Gjest Skrevet 26. juli 2006 #15 Skrevet 26. juli 2006 Spøk til side, jeg reagerer faktisk når jeg ser feite folk dytte i seg. Tilbragte nylig dagen med en rimelig overvektig dame, og hun spiste jo hele tiden! Nøtter, svær softis, to pølser, litt potetgull, vaffel og is og brus (ikke light). Og ikke lenge etterpå skulle hun ha middag! En ting er hva folk gjør med seg selv, men hun har barn som tydeligvis har arvet de dårlige spisevanene, og de er allerede på vei til å bli overvektige, selv om de bare går i småskolen. ← Er enig i at det er totalt uansvarlig å fore barna til de grader! De vet jo ikke bedre. En ting er å "ødelegge" sin egen kropp, men gi hvertfall barna en sjanse til å unslippe den onde sirkelen med spising og overvekt.
Gjest Gjest Skrevet 26. juli 2006 #16 Skrevet 26. juli 2006 Også i tilfeller med 5-10-15 kg overvekt. ← 5 kg? Seriøst? *Går og slanker meg...*
Gjest Gjest Skrevet 26. juli 2006 #17 Skrevet 26. juli 2006 Er en kvinne som veier noen kg.for mye. Spiser ikke så mye,men spiser for få måltider. 1-2 om dagen. Og jeg rører for lite på meg. Men nå er det slutt. Ut å gå en times tur hver kveld. Jeg er nemlig redd for å bli seende enda verre ut. Ble nemlig skremt da jeg var ute med to andre jenter her en kveld. De er temmelig digre begge to. Og jeg tenkte med meg selv at så langt skal jeg ikke la det gå. Vi var ute å spiste først og de synes selvfølgelig det var altfor lite mat på tallerken. Jeg orka ikke alt mitt,så da delte de min også. Slafsa og åt så det rant nedover hake og klær. Har ikke sett på makan. Etterhvert dro vi på et sted som selger veldig gode drinker og kosa oss. Ble jo mette av de drinkene for de var ganske kraftige noen av dem. Etterhver rusla vi videre til et annet sted og da skulle de jammen innom en sånn nattåpen kiosk å kjøpe mat. Klarte ikke la være å spørre om de ikke var mette etter middagen og alle drinkene vi hadde hatt i oss? Neida,de ar kjempesultne. Uff,blir litt oppgitt jeg. Men det er verre når det er feite digre mennesker som går å eter å slafser i seg på veien. Det er to kjempesøte jenter og veldig hyggelige. Liker dem kjempegodt. Det er bare så ille at de holder på sånn og bare blir verre og verre. Nei,skal ihvertfall ikke la det gå så langt. Ikke er det bra for helsa og ikke ser det bra ut heller.
Gjest Gjest Skrevet 26. juli 2006 #18 Skrevet 26. juli 2006 Hadde alle de feite spist mer proteiner og mindre karbohydrater og mosjonert litt, så hadde de sett bedre ut. Feite folk er så ut, akkurat som røykere.
Gjest Gjest Skrevet 26. juli 2006 #19 Skrevet 26. juli 2006 Er en kvinne som veier noen kg.for mye. Spiser ikke så mye,men spiser for få måltider. 1-2 om dagen. Og jeg rører for lite på meg. Men nå er det slutt. Ut å gå en times tur hver kveld. Jeg er nemlig redd for å bli seende enda verre ut. Ble nemlig skremt da jeg var ute med to andre jenter her en kveld. De er temmelig digre begge to. Og jeg tenkte med meg selv at så langt skal jeg ikke la det gå. Vi var ute å spiste først og de synes selvfølgelig det var altfor lite mat på tallerken. Jeg orka ikke alt mitt,så da delte de min også. Slafsa og åt så det rant nedover hake og klær. Har ikke sett på makan. Etterhvert dro vi på et sted som selger veldig gode drinker og kosa oss. Ble jo mette av de drinkene for de var ganske kraftige noen av dem. Etterhver rusla vi videre til et annet sted og da skulle de jammen innom en sånn nattåpen kiosk å kjøpe mat. Klarte ikke la være å spørre om de ikke var mette etter middagen og alle drinkene vi hadde hatt i oss? Neida,de ar kjempesultne. Uff,blir litt oppgitt jeg. Men det er verre når det er feite digre mennesker som går å eter å slafser i seg på veien. Det er to kjempesøte jenter og veldig hyggelige. Liker dem kjempegodt. Det er bare så ille at de holder på sånn og bare blir verre og verre. Nei,skal ihvertfall ikke la det gå så langt. Ikke er det bra for helsa og ikke ser det bra ut heller. ← Spis 4-5 ganger om dagen hver dag, spis variert og les boken "Soutyh beach dietten/livsstil".
Mona32 Skrevet 26. juli 2006 #20 Skrevet 26. juli 2006 Jeg hadde tenkt å lufte litt om unskydninger rundt det med feite kvinner og overvekt. De fleste påstår lissom at det er biologisk og alt det der da, men selv observer jeg at de som er fete har dårlig spisevaner. Handlevognen er som regel stappet med ferdigpizza, ferdig ditt og ferdig datt. Jeg har også sett volumet de inntar når de spiser. Det er ikke rart de kvinnene er feite! Jeg har selvsagt også observert menn som hiver i seg, men det er jo biologisk at menn vil ha i seg så mye mat dem bare kan for å beskytte seg og flokken, så der skjønner jeg mer hvorfor de kaster i seg. Derimot når jeg ser på damer som fra naturen side skal se pene ut og menna skal like dem, fatter jeg ikke at man kan beherske seg litt. Noe må vel vi kvinnfolkene klare å gjøre når menn har ofret så mye for likestilling og sånn? Nei, jeg må si jeg blir mer og mer oppgitt over dagens kvinner. Hvordan skal menneskene overleve når ingen vil ha damene lenger?!? ← Hehehe... jaja...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå