Gå til innhold

Hvor reise spontant vekk

Fremhevede innlegg

Gjest gjest1
Skrevet

Vi hadde tenkt oss på Englandsbåten eller Danmarksbåten, men alt var fullt :sur:

Så nå sitter jeg nok en gang på nettet og lurer på om det er noen steder jeg kan dra vekk i tre dager og som ikke er så forferdelig dyrt.

Jeg har sjekket litt på Norwegian, men da må man bestille hotell utenom.

En kamerat nevnte at vi bare kunne kremt sove i parken, men det er ikke så veldig aktuelt :ler:

Noen som har noen tips? ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med en tur til f.eks Solstrand hotel på Os www.solstrand.com, Sogndal, Norway in a nutshel turen med overnatting http://www.norwaynutshell.com/, en tur til Fjærland i Sogn for å snoke i gamle bøker, ta båten til Haugesund og bo på Clarion Collection Hotel Amanda hm..... skal nevne noe mer når jeg har tenkt litt :)

Skrevet

Har du sjekket Ryanair? De kan ha rimelig flybilletter så har dere kanskje mulighet til å bestille hotell utenom? Hvis dere f.eks. flyr til Glasgow Prestwick så kan jeg anbefale overnatting i Ayr - Miller House.

www.sunhotels.net har rimelige hotellpriser de fleste steder....

Hva med Norwegian til København? Og overnatting på Danhostel vandrerhjem, det skal være superbra har jeg hørt....

Gjest gjest1
Skrevet

Takk for gode tips!

Har sjekket ut en del av dem, men vi har fortsatt ikke bestemt oss for hvor vi skal dra enda... :sjenert:

Gjest Gjesta
Skrevet

Må dere ut av landet? Vet jo ikke hva dere er ute etter, men hvis dere trenger fred og ro så kan dere vel reise på felllet? Legg dere inn på en turist hytte i Rondane eller Jotunheimen. Da får dere frisk luft, tid for dere selv, god mat, fine tur muligheter, godt humør og trim :)

Skrevet
Vi hadde tenkt oss på Englandsbåten eller Danmarksbåten, men alt var fullt  :sur:

Så nå sitter jeg nok en gang på nettet og lurer på om det er noen steder jeg kan dra vekk i tre dager og som ikke er så forferdelig dyrt.

Jeg har sjekket litt på Norwegian, men da må man bestille hotell utenom.

En kamerat nevnte at vi bare kunne kremt sove i parken, men det er ikke så veldig aktuelt  :ler:

Noen som har noen tips? ;)

Akkurat nå når det er så fint vær tror jeg at jeg ville reist og satt meg på aker brygge, eller kommet hit til gladmatfestival eller sykkelfestival, eller sikkert mange andre byer med action. Mye kjekkere det.

Skrevet

Sa jeg sykkelfestival? Mente selvfølgelig skifestival :)

Skrevet

Color Line har rimelig pakker med båt Sandefjord-Strømstad og overnatting i Gøteborg.. hvis dere ikke bor altfor langt unna Sandefjord og har bil da...

Skrevet

Göteborg og Liseberg? Stockholm? Sørlandet?

Skrevet

Hva med Praha, Budapest eller Dubrovnik? Direkte fly fra Norge og ikke saa veldig dyrt med overnatting.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...