Gjest gaja ii Skrevet 26. juli 2006 #1 Skrevet 26. juli 2006 Nå har jeg sittet i noen timer og lett på google, sesam og gulesider, men jeg finner ikke noe rimelig overnatting ved gardermoen. Har du noen tips til greie moteller, hosteller, hoteller, b & b e.l.? Prisen er det viktigste, ikke komforten! takk for hjelpen!
abelille Skrevet 27. juli 2006 #3 Skrevet 27. juli 2006 Det er muligens lettere å finne noe inne i Oslo og så ta tog/buss ut når du skal reise?
Nabodama Skrevet 27. juli 2006 #4 Skrevet 27. juli 2006 http://www.gardermoenbb.no/default.asp De henter deg på flyplassen, uansett hvilken tid på døgnet, og kjører deg dit igjen når du trenger det. Dobbeltrom fra 695,- Pris på transport: barn under 12: gratis, over 12: 25, voksne: 45 kr
Gjest Gjest Skrevet 19. august 2006 #5 Skrevet 19. august 2006 Nå har jeg sittet i noen timer og lett på google, sesam og gulesider, men jeg finner ikke noe rimelig overnatting ved gardermoen. Har du noen tips til greie moteller, hosteller, hoteller, b & b e.l.? Prisen er det viktigste, ikke komforten! takk for hjelpen! ← Vi har jo bed & breakfast her da...de er vel rimelige regner jeg med. og det er flere hoteller her som reklamerer med dobbeltrom til under 400,- pr natt pr. person med frokost. og busser går det hele tiden her, men spørs jo hva du skal da...... Lykke til! PS: rart om disse ikke står på gule sider da!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå