Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjøpte natusan holiday skin for ansikt, men likte ikke den. synes ikke den gir noe farge, dessuten trekker den seg ikke så godt inn i huden synes jeg. Blir jeg varm utendørs, legger kremen seg som en hinne på ansiktet og svetten mellom ansiktet og kremen liksom. Fysja..ikke at jeg svetter så fælt, men kjenenr at jeg liksom blir klam i ansiktet. dessuten slår det meg at den sikkert ikke er så god å bruke som dagkrem egentlig.

Tips? Helst en som ikke er svindyr og lager skjolder/ gir veldig mørk farge..

Videoannonse
Annonse
Gjest *kosejoker*
Skrevet

Jeg har brukt en som heter Ambrè Solaire. En liten sprayflaske, som ikke gir intens farge med en gang, hvor du kan smøre deg inn selv litt etter behov. Lett å kontrollere farge, og jeg har ikke vært plaget med skjolder.

Skrevet

Jeg kjøpte en fra Dior i våres. Den beste selvbruneren jeg har vært borti. Min er beregnet på ansiktet. Lukter godt og gir passe med farge.

Catzy

Gjest Gjest
Skrevet

Diors er ganske bra ok, men ikke god nok. jeg ville ha prøvd ut chanels, de har 2 forskjellige farger, en for lys og en for mørk hud. har lest den er bedre enn lancome, dior osv.

Ellers er de serviette til den bronzer-serien kjempebra, to-pakk, men nå selger de ikke den lenger, de selger en garnier- et eller annet? den er ikke så bra. pss.. noen som har sett den to-pakken i det siste? den er aller best

Gjest Kanelia
Skrevet

Jeg liker Clarins Radiance Plus self-tanning cream gel. Jeg er veldig lys i huden, og den gir ikke for mørk farge. Det er en dagkrem med selvbruning i, ikke en ren selvbruningskrem.

Den er litt dyr, men veldig drøy i bruk.

Gjest gjest1
Skrevet

Den eneste selvbruner for ansikt jeg kan bruke med min tørre og sensitive hud er Clarins Liquid Bronze. Den gir passe med farge og masse glød. De fleste andre jeg har prøvd har gitt med kløe, tørrflekker og en veldig flat brunfarge.

Den koster ca 220 kr, men er kjempedrøy.

Gjest estine
Skrevet

Jeg har kjøpt Cliniqe.(for ansikt) Veldig fornøyd. Det som jeg liker med den er konsistensen. Den er geleaktig og brun på fargen. Dermed er den lett å smøre jevnt på. Blir akkurat passe brun.

:rosasmil:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...