Gjest Oxford Skrevet 18. juli 2008 #41 Del Skrevet 18. juli 2008 Jeg har også flere ganger drømt at jeg spytter ut alle tennene mine - grusomt. Nå er det faktisk lenge siden sist, så da kommer det vel kanskje et slikt mareritt i natt. :søvn: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Sliten_* Skrevet 18. november 2008 #42 Del Skrevet 18. november 2008 Hei! Jeg sliter med å sove pga mareritt som jeg har hver dag. I det siste har jeg drømt om små babyer som drukner. Jeg blir helt fra meg og noen ganger klarer jeg å redde noen av de døde. Men det som går igjen er små babyer som dør av at de drukner i mørkt vann. Har prøvd å finne ut på mange forskjellige nettsider hva dette kan bety siden det plager meg så fælt, men har ikke klart å finne svar på det. Er det noen som kan fortelle meg hva marerittene mine betyr? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 18. november 2008 #43 Del Skrevet 18. november 2008 Hei! Jeg sliter med å sove pga mareritt som jeg har hver dag. I det siste har jeg drømt om små babyer som drukner. Jeg blir helt fra meg og noen ganger klarer jeg å redde noen av de døde. Men det som går igjen er små babyer som dør av at de drukner i mørkt vann. Har prøvd å finne ut på mange forskjellige nettsider hva dette kan bety siden det plager meg så fælt, men har ikke klart å finne svar på det. Er det noen som kan fortelle meg hva marerittene mine betyr? Kan det ha en sammenheng med noe du har mistet, eller i ferd med å miste? Enten bokstavelig (personer, dyr, forhold som endrer seg osv), eller "ditt indre barn" og uskyld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dineVibber Skrevet 18. desember 2008 #44 Del Skrevet 18. desember 2008 Kan jeg "avspore" litt med noe jeg stadig drømmer? Jeg drømmer alltid min beste venn skader meg enten kvæler meg (setter seg på haslen min) så jeg våkner opp av at jeg må gispe etter pusten (jeg holder pusten i søvne), eller en gang jeg drømte jeg prøvde kokain og han pakket meg inn i en sort sekk og kastet meg i sjøen. Og en annen gang sa han i drømmen "ja det var jo kjipt med familien din." Jaha, drømte jeg jeg sa. "ja, de er døde i en bilulykke. Men jeg tror du må gå hjem nå, jeg skal se på TV" Drømme-vennen er altså en total kontrast av den virkelige. Det er jo personen jeg er mest glad i i hele verden, og nå bare ufølsom og morderisk Hva er det her for svineri? Denne drømmen har et budskap til deg som du bør lytte til. Anbefaler denne artikkelen som forklarer mye: Kom deg videre!. Gi slipp på gamle venner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 18. desember 2008 #45 Del Skrevet 18. desember 2008 Jeg drømmer til stadighet at jeg mister tennene mine. Drømmene ellers er ikke like, men i løpet av mange av drømmene mine så mister jeg en eller flere tenner. Noen som vet hva tolkningen av dette er? Kunne vært artig å høre. Hei Min bestefar fortalte meg mange år siden, å miste tenner i drømmen betyr dødsfall eller tap av noe viktig..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Thale_* Skrevet 22. januar 2009 #46 Del Skrevet 22. januar 2009 Hei. Jeg drømte i natt at jeg mistet alle tennene i munnen min. Gikk stadig og spyttet tenner og blod. Kan denne drømmen ha noe med at jeg går til psykolog en gang i uken pga angst? Jeg har aldri hatt denne drømmen før, og den virket så ekte! :/ Vil noen si meg eksakt hva denne type drøm betyr? Det hadde vært veldig kjekt. Har prøvd å google, men fant ikke så mye nyttig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_fia_* Skrevet 1. februar 2009 #47 Del Skrevet 1. februar 2009 Har selv drømt at jeg mister èn, flere eller alle tennene mange ganger i løpet av minst 25 år. Har lest flere plasser at det betyr at man har mye innestengt agressjon, fordi det er tennene man biter fra seg med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mary Philbin Skrevet 6. februar 2009 #48 Del Skrevet 6. februar 2009 Jeg drømmer til stadighet at jeg mister tennene mine. Drømmene ellers er ikke like, men i løpet av mange av drømmene mine så mister jeg en eller flere tenner. Noen som vet hva tolkningen av dette er? Kunne vært artig å høre. Å miste tenner eller håt betyr at du er redd of rå miste kontroll, å miste "fasaden". Å miste tenner kan og bety at det er noe du gruer deg til eller er usikker på med framtiden, gjerne bare kort tid fram i tid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 25. februar 2009 #49 Del Skrevet 25. februar 2009 Hei, jeg er ganske så "redd" akkurat nå.. har drømt at jeg døde i en drøm. Jeg kunne se vennene mine i begravelsen og røre dem. De kunne høre meg, men ikke se meg. Det vil si jeg gikk igjen. Jeg så annsiktene på vennene mine, de var helt som som de er i virkeligheten. Denne drømmen var ganske så.. "realistisk. Kan noen hjelpe meg og si hva dette betyr ? Værsåsnill fra en hysterisk jente Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 25. februar 2009 #50 Del Skrevet 25. februar 2009 Det behøver ikke å bety noe som helst.. Krisemaksimér mindre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 4. mars 2009 #51 Del Skrevet 4. mars 2009 gå til Droemmetydning.com Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjukset Skrevet 4. mars 2009 #52 Del Skrevet 4. mars 2009 Jeg har drømt at jeg mister tenner i mange mange år, og det har ingenting med dårlige tenner å gjøre Jeg har lært at dette dreier seg om undertrykte følelser, og at det representerer usikkerhet og uro. I mitt tilfelle har ihvertfall dette stemt veldig bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ka Skrevet 14. mars 2009 #53 Del Skrevet 14. mars 2009 Å drømme at man mister tenner betyr forandring i livet. Det har jeg hørt veldig mange si. Jeg har også hørt at det kan bety at en du kjenner svikter deg. Jeg velger å tro på det første, at det betyr forandring i livet. Det fordi dette har jeg erfaring med. Drømte en natt for noen år siden at jeg mistet tennene mine og dagen etter døde et familiemedlem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambivalent Skrevet 19. mars 2009 #54 Del Skrevet 19. mars 2009 Jeg drømmer til stadighet at jeg mister tennene mine. Drømmene ellers er ikke like, men i løpet av mange av drømmene mine så mister jeg en eller flere tenner. Noen som vet hva tolkningen av dette er? Kunne vært artig å høre. Dette var litt creepy, jeg har nøyaktig samme "problem". Og disse drømmene er alltid veldig realistiske. Er enig i at det kan betyr usikkerhet og uro, kanskje frykt for noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjukset Skrevet 19. mars 2009 #55 Del Skrevet 19. mars 2009 Dette var litt creepy, jeg har nøyaktig samme "problem". Og disse drømmene er alltid veldig realistiske. Er enig i at det kan betyr usikkerhet og uro, kanskje frykt for noe. Disse drømmene er veldig vanlig å ha, jeg kjenner få som ikke har hatt dem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pion78 Skrevet 12. august 2009 #56 Del Skrevet 12. august 2009 Jeg dømte også om dette her for ett par uker siden..satt på fjellet og fikk venninna mi til å sjekke det ut på nettet..men det hun fant ut var at å miste en tann betydde svik og bedrag,..hvor hun fant dette vet jeg ikke. En løs tann betydde noe med en venn som ikke var til å stole på! Men jeg velger å heller tro på det mange har funnet ut her..at det betyr forandringer=)for jeg har nettopp fått meg en kjæreste=)=)=) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Linn_* Skrevet 31. august 2009 #57 Del Skrevet 31. august 2009 Jeg drømmer til stadighet at jeg mister tennene mine. Drømmene ellers er ikke like, men i løpet av mange av drømmene mine så mister jeg en eller flere tenner. Noen som vet hva tolkningen av dette er? Kunne vært artig å høre. Hei hei... Jeg har faktisk sånne drømme jeg og.. Hadde en senest i natt... Jeg har lest på drømme tyding at tenner som faller ut betyr slutten på et forhold.. Noe som faktisk har stemt godt på meg en gang før... Kjæresten min gjor det slutt og nettene etterpå hadde jeg slike drømmer.. Håper virkelig ikke kjæresten min har planer om å gjøre det slutt nå altså... Så får litt angst når jeg plutselig har begynt med disse drømmene igjen. Men jeg har også drukket ganske mye brus og bekymret meg ofte for om tennene faktisk kunne bli ødelagt på ordentlig... Kan være det og da... Uansett så kan det jo være hvilke som helst forhold som menes det blir slutt på.. Så jeg velger og tro at det betyr begynneslen på noe nytt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonders Skrevet 9. september 2009 #58 Del Skrevet 9. september 2009 Har lest i drømmetydning at da skal man miste en kjær. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest En som vil hjelpe :) Skrevet 24. september 2009 #59 Del Skrevet 24. september 2009 Hei. Jeg vil gjerne fortelle deg hva det betyr. Å miste tenner i en drøm betyr død. Hvis du mister fortennene betyr det at en som er nær deg vil gå bort. Det kan være venn, kjæreste eller famliemedlem. Hvis du mister baktennene kan det være en som ikke er nærslektning, altså en som er langt bak i slekta. Hvis tennene er løse betyr det sykdom. Håper du fikk en god forklaring nå Forresten, det har skjedd meg så har litt erfaring etter det. Jeg drømmer til stadighet at jeg mister tennene mine. Drømmene ellers er ikke like, men i løpet av mange av drømmene mine så mister jeg en eller flere tenner. Noen som vet hva tolkningen av dette er? Kunne vært artig å høre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonders Skrevet 23. februar 2010 #60 Del Skrevet 23. februar 2010 til gjest; En som vil hjelpe , sier bare me too, det er gjenntagende. Og jeg tar det alvorlig nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå