*Enigma* Skrevet 26. juli 2006 #1 Del Skrevet 26. juli 2006 Jeg drømmer til stadighet at jeg mister tennene mine. Drømmene ellers er ikke like, men i løpet av mange av drømmene mine så mister jeg en eller flere tenner. Noen som vet hva tolkningen av dette er? Kunne vært artig å høre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nala Skrevet 26. juli 2006 #2 Del Skrevet 26. juli 2006 Sjekk denne: http://www.nesteklikk.no/20051212/75342.html Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_RPM_* Skrevet 26. juli 2006 #3 Del Skrevet 26. juli 2006 Hva forbinder du med å miste tenner da?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chrizzy Skrevet 26. juli 2006 #4 Del Skrevet 26. juli 2006 Jeg leste at om du drømmer at du mister tenner så betyr det at du føler deg svak. Du føler at du mister styrke, kanskje du ikke klarer å stille opp for deg selv, verbalt og psykisk. Både tenner og hår går på styrke. Har hatt samme drømmer selv. Er skikkelig ekkelt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 26. juli 2006 Forfatter #5 Del Skrevet 26. juli 2006 Hmm...da må det være underbevisstheten min som slår inn, for jeg vet ikke om noe jeg er nervøs/redd for eller at jeg ikke har det bra om dagen. Føler at jeg klarer å ta veldig fint vare på meg selv for tiden, til tross for motgang. Kanskje jeg ikke er så sterk som jeg tror? Drømmene kommer tilbake nesten hver eneste natt og slik har det vært i noen uker. Snåle greier, har ikke hatt sånne gjentakende drømmer siden jeg var liten. Men nå røsser tennene ut nesten hver eneste natt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spoven Skrevet 28. juli 2006 #6 Del Skrevet 28. juli 2006 (endret) For noen år tilbake drømte jeg veldig ofte at tennene mine enten falt ut av seg selv, eller at jeg satt og ruglet på dem til de kom løs. Aldri helt den samme drømmen, men tannfellingen var noe som gikk igjen. Jeg leste da at det betydde slutt på en periode, og en ny start. Men nå husker ikke jeg hvor jeg fant dette drømmeleksikonet.... Men jeg ble beroliget av det, for det ble slutt på å våkne om morgenen og kjenne etter om tennene var på plass. Endret 28. juli 2006 av Spoven 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 28. juli 2006 #7 Del Skrevet 28. juli 2006 Den drømmen hadde jeg også i 20 år! Og i 40 årsalderen begynte de faktisk bare å falle ut (vokse ut) Nå har jeg ingen "naturlige" tenner igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Windy Skrevet 28. juli 2006 #8 Del Skrevet 28. juli 2006 Jeg hadde også slike drømmer en periode, hos meg var forklaringen at jeg var under tannlegebehandling - selv om jeg er livredd tannlegen Forferdelig å drømme i hvert fall, merkelige drømmer når det ikke er så enkel forklaring som hos meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sille Skrevet 28. juli 2006 #9 Del Skrevet 28. juli 2006 Så utrolig pussig! Den samme drømmen om tenner som faller ut har jeg også med jevne mellomrom.. Merkelige greier. Moren min pleier også å ha disse tanndrømmene innimellom. Mener jeg har lest at det skyldes forandring, på et eller annet plan i livet :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 28. juli 2006 #10 Del Skrevet 28. juli 2006 Den drømmen hadde jeg også i 20 år! Og i 40 årsalderen begynte de faktisk bare å falle ut (vokse ut) Nå har jeg ingen "naturlige" tenner igjen! ← Det er ikke vanlig at tennene allerede begynner å falle av i en så ung alder som 40 år! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tanita Skrevet 28. juli 2006 #11 Del Skrevet 28. juli 2006 Ubehandlet tannkjøttbetennelse kan føre til at de løsner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
afr0dite Skrevet 28. juli 2006 #12 Del Skrevet 28. juli 2006 Man sier gjerne at når man drømmer om å miste tenner, så handler det om mangel på kontroll. Er det noe i livet man ikke kan styre, noe man føler løper fra en? Har selv hatt sånne drømmer og det er rett og slett helt J*****!!!! Prøv om du kan, en natt du drømmer at du mister tennene, spørre hvorfor du mister tennene! *Spent* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 28. juli 2006 Forfatter #13 Del Skrevet 28. juli 2006 Man sier gjerne at når man drømmer om å miste tenner, så handler det om mangel på kontroll. Er det noe i livet man ikke kan styre, noe man føler løper fra en? Har selv hatt sånne drømmer og det er rett og slett helt J*****!!!! Prøv om du kan, en natt du drømmer at du mister tennene, spørre hvorfor du mister tennene! *Spent* ← hehehe, kanskje jeg skulle prøve det, hvor hardt må man konsentrere seg da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
afr0dite Skrevet 29. juli 2006 #14 Del Skrevet 29. juli 2006 hehehe, kanskje jeg skulle prøve det, hvor hardt må man konsentrere seg da? ← Du må ikke konsentrere deg i det hele tatt! Du er jo en smule bevisst selv når du sover. Bare prøv om du klarer å stoppe opp og spørre! Og klarer du ikke i natt, kan du prøve neste natt! :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nokia Skrevet 29. juli 2006 #15 Del Skrevet 29. juli 2006 Jeg har også hatt den drømmen! Skikkelig ekkelt, men vet ikke helt hva det betyr. Jeg har også lest at det betyr at man ikke har kontroll, men er ikke helt sikker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 31. juli 2006 #16 Del Skrevet 31. juli 2006 Å drømme om å miste tenner er blant de vanligste marerittene, i følge det jeg har hørt. De fleste har vel drømt dette i perioder, som at de fleste har drømt at man plutselig ikke har på klær på et offentlig sted. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 3. august 2006 Forfatter #17 Del Skrevet 3. august 2006 Å drømme om å miste tenner er blant de vanligste marerittene, i følge det jeg har hørt. De fleste har vel drømt dette i perioder, som at de fleste har drømt at man plutselig ikke har på klær på et offentlig sted. ← Vel, jeg vet ikke om jeg vil kalle det mareritt heller. Det er ikke akkurat som at jeg bråvpkner drivvåt av svette, eller at jeg reagerer noe voldsomt på dette i drømmen heller. Bare registrerer det og tenker hmm...snålt, hvorfor mister jeg tennene mine? Jaja, ikke noe å gjøre med det liksom, også går livet videre. Altså, tennene røsser ut de, men de er ikke merkbart ute i drømmen. Ordentlig snålt. Men etter at jeg skrev inn her så har jeg selvsagt ikke drømt dette igjen. Også jeg som så gjerne ville prøve å spørre hvorfor i drømmen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 12. august 2006 #18 Del Skrevet 12. august 2006 Jeg drømmer til stadighet at jeg mister tennene mine. Drømmene ellers er ikke like, men i løpet av mange av drømmene mine så mister jeg en eller flere tenner. Noen som vet hva tolkningen av dette er? ← At du må begynne å pusse tennene dine, Jens! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 13. august 2006 #19 Del Skrevet 13. august 2006 Her er enda en http://www.drommetydning.no/files/symbol.php?keyid=950 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coronas Skrevet 13. august 2006 #20 Del Skrevet 13. august 2006 min over her. hmmm var visst logget ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå