Gjest skremt Skrevet 26. juli 2006 #1 Del Skrevet 26. juli 2006 Leste litt i tråden om sydentur og der skrev noen at de hadde hørt sitt om Startour etc. Hva har dere hørt? Jeg har ikke hørt noe.. Skal på første sydentur med kjærsten (første får begge) og med Startour, bør jeg passe meg? Og får hva i såfall? Del veldig gjerne deres erfaringer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 26. juli 2006 #2 Del Skrevet 26. juli 2006 har reist to ganger med star tour og har ingen ting å klage over. like bra som ving. det går nok bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 26. juli 2006 #3 Del Skrevet 26. juli 2006 Har også reist mye med Startour og det har vært helt greit. Har dårligere erfaringer med Apollo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 26. juli 2006 #4 Del Skrevet 26. juli 2006 Jeg har reist med Star Tour et par ganger (riktignok for nesten 7 og 9 år siden) og var strålende fornøyd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *kosejoker* Skrevet 26. juli 2006 #5 Del Skrevet 26. juli 2006 Mulig du har lest tråden min? Jeg har fått høre mitt om folk som ikke har fått hjelp på hotellet, eller fått lite hjelp på flyplassen hvis flyet har blitt forsinket eller kansellert.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chica Skrevet 26. juli 2006 #6 Del Skrevet 26. juli 2006 Har aldri hatt problemer med Star Tour, har vel reist ca 10 ganger med de. Har opplevd at fly har vært forsinket, men det skyldes jo ikke Star Tour (fikk beskjed i god tid, fikk beholde hotellrommet lengre og fikk erstatning). Når kofferten min ble ødelagt på flytur hjem fra ferie fikk jeg pengene inn på konto noen dager etter jeg hadde skrevet brev til Star Tour. Hadde innbrudd en gang, og da ble områdesjefen med til det lokale politiet som tolk når vi skulle anmelde det. Så jeg er iallfall godt fornøyd med dem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *kosejoker* Skrevet 26. juli 2006 #7 Del Skrevet 26. juli 2006 En venn av meg kom nettopp hjem fra ferie etter å ha reist med Star Tour. Flyet ble kansellert. De ble kastet ut fra hotellet, ettersom de skulle ha nye gjester, ble fraktet flere timer i buss til et annet hotell hvor de fikk middag, for så å bli fraktet tilbake til flyplassen hvor de måtte vente mellom 14-15 timer; uten kompensasjon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chica Skrevet 26. juli 2006 #8 Del Skrevet 26. juli 2006 Har de prøvd å klage? Trengte ikke å gjøre det vi, fikk utbetalingsblankett i posten noen uker etter vi kom hjem. (Og hadde ikke tenkt å klage uansett, var fornøyd med å få fly hjem på ettermiddagen istedenfor grytidlig) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *kosejoker* Skrevet 26. juli 2006 #9 Del Skrevet 26. juli 2006 Ja, de sa de ikke kunne ta noe ansvar for det. Han sa at hadde de fått bli på et hotell så hadde det ikke vært så ille, for da kunne de jo fått noe mer ut av dagen, men å vente så lenge på flyplass var ikke så interessant. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Montezuma Skrevet 26. juli 2006 #10 Del Skrevet 26. juli 2006 En venn av meg kom nettopp hjem fra ferie etter å ha reist med Star Tour. Flyet ble kansellert. De ble kastet ut fra hotellet, ettersom de skulle ha nye gjester, ble fraktet flere timer i buss til et annet hotell hvor de fikk middag, for så å bli fraktet tilbake til flyplassen hvor de måtte vente mellom 14-15 timer; uten kompensasjon. ← Men dette var vel bra? At hotellet venter nye gjester kan ikke startour gjøre noe med, og midt på sommeren er det langt mellom ledige hotellrom...... De fikk hotell og middag, hva annet kunne vært gjort???? Vi har reist med StarTour/Fritidsresor og er kjempefornøyde! Jeg synes reiseledrne var nærmest overalt! De var ikke vanskelig å finne om man behøvde dem. De sto også i skranken ved innsjekking på flyplassen hjemover, og da bagasjebåndet ikke fungerte, overtok reiselederen all innsjekking og frakt av bagasjen, slik at vi slapp å bli stående i kø. De var også i hotellresepsjonen, slik at det var enkelt å få hjelp av en skandinaviskspråklig for de som ikke var stø i engelsk. Vi reiser med Fritidsresor neste gang! (mye biligere fra sverige ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *kosejoker* Skrevet 26. juli 2006 #11 Del Skrevet 26. juli 2006 Kompensasjon hadde kanskje vært en idè? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solstua Skrevet 26. juli 2006 #12 Del Skrevet 26. juli 2006 Har reist med både startour og andre - og har nok vært aller mest fornøyd med startour jeg :rosasmil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gus Skrevet 26. juli 2006 #13 Del Skrevet 26. juli 2006 Vi har reist med Star Tour tre ganger, og har vært strålende fornøyd med unntak av en ting: En guide vi hadde på en busstur var påfallende lite hyggelig mot en person i vårt reisefølge; tydelig på grunn av vedkommendes funksjonshemming, som gav guiden max 5 minutter ekstra bry i løpet av en to dagers tur. Det hører med at vi hadde opplyst om vedkommendes funksjonshemming og de eventuelle ekstra vanskelighetene det ville medføre før vi bestilte denne bussturen og fått godkjenning på at vi kunne delta. Det var altså rett og slett en udugelig guide. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 27. juli 2006 #14 Del Skrevet 27. juli 2006 Jeg har reist med Star Tour mange ganger. De fleste gangene er jeg fornøyd. Men det kommer an på mange ting om du bør velge de, hvor dere ønsker å reise eks. Det jeg ikke liker hos Star Tour er at mange av deres selgere her i Norge har svært liten kunnskap om hotellene deres, og når det også gjelder de store sentrene, dvs Blue Village sentrene, blir jeg irritert. De sier at slik og slik er der, men det stemmer ikke når du kommer ned. Og jeg ber alltid om å få snakke med en som har vært der, men det har som regel ingen! Hvis dere vet reisemålet dere ønsker, ville jeg spurt her om folk kan anbefale gode hoteller og reiseselskaper der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *kosejoker* Skrevet 27. juli 2006 #15 Del Skrevet 27. juli 2006 Nå har jeg kanskje gått mot meg selv og nettopp bestilt en reise med Star Tour, men de hadde god kunnskap om området jeg ville dra. Så det er nok ikke "all bad". :smile: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elfrida Skrevet 27. juli 2006 #16 Del Skrevet 27. juli 2006 Forbrukerrådet gjorde nylig en test av de største charterselskapene: http://forbrukerportalen.no/Tester/2006/1152076510.34 Star tour kom ganske dårlig ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ts Skrevet 27. juli 2006 #17 Del Skrevet 27. juli 2006 Tusen takk for alle svar! ser ut som folk har fått forskjellige inntrykk og behandling. Da krysser jeg fingrene for at alt går bra med oss : Vi har allerede bestilt tur til Mallorca (dette gjorde vi uten å tenke på kvaliteten på reiseselskapene) og vi gjorde det via internett så jeg har bare godt inntrykk hittil. Det var enkelt, greit og billig og uanset reiser vi jo sammen Det er heller ikke avreise før siste uka i august, får håpe fly fungrer som de skal da :rosasmil: Takk igjen for alle svar! Dere skal nok få høre om det er helt på trynet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *kosejoker* Skrevet 27. juli 2006 #18 Del Skrevet 27. juli 2006 Tusen takk for alle svar! ser ut som folk har fått forskjellige inntrykk og behandling. Da krysser jeg fingrene for at alt går bra med oss : Vi har allerede bestilt tur til Mallorca (dette gjorde vi uten å tenke på kvaliteten på reiseselskapene) og vi gjorde det via internett så jeg har bare godt inntrykk hittil. Det var enkelt, greit og billig og uanset reiser vi jo sammen Det er heller ikke avreise før siste uka i august, får håpe fly fungrer som de skal da :rosasmil: Takk igjen for alle svar! Dere skal nok få høre om det er helt på trynet ← God tur Det blir nok kjempebra, og som du sa du har jo kjæresten din.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå