Gjest motorrypa Skrevet 31. desember 2002 #1 Del Skrevet 31. desember 2002 godt nytt år til alle sammen her. nå er det bare noen dager igjen til termin. å krysser fingrene for at ungen kommer omtrent rett over nyttår. (litt lei nå) går liksom bare å venter å venter hele tida. å har gjort det siden jul. på at vannet skal gå eller slimproppen eller at riene bare rett å slett skal komme. akkurat nå er jeg klar som et egg til fødselen. å hver eneste dag går bare sååå sakte. hver gang man kjenner antydning til ett eller annet så tenker man med en gang at nå... men det har ikke skjedd enda. å jeg må sikkert vente enda tre uker før det skjer noe. vi får se. håper det blir litt før. så kryss fingrene alle sammen. å kos dere i kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 31. desember 2002 #2 Del Skrevet 31. desember 2002 Det blir vel din tur også motorrypa!!!! Har ikke hørt om noen som ikke har født..... Lykke til med babyen, og du får kose deg når den kommer. Masse lykkeklemmer fra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Labella Skrevet 31. desember 2002 #3 Del Skrevet 31. desember 2002 Har ikke hørt om noen som ikke har født..... Ikke jeg heller, heldigvis :blunke: Men da jeg gikk over termindatoen, den datoen jeg hadde forholdt meg til i evigheter, fikk jeg en følelse av at ungen aldri kom til å komme ut :o Heldigvis kom babyen etter fem dager, da, men jeg holdt på å gi opp... Den siste tiden er laaaang, motorrypa, men før du vet ordet av det kommer nok mirakelbabyen din ut! Lykke til!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ann Forup Skrevet 1. januar 2003 #4 Del Skrevet 1. januar 2003 godt nytår til dig også motorrypa ja jeg går også og venter og venter og er ved at være godt lei nu, troede faktisk at det skulle blive i går jeg :D jeg var så dårlig og havede så mange smerter at jeg var sikker på at nu skulle det være men nej ikke nytårs barn til mig, er jo ikke sat før til den 22 januar men tror at ham knotte kommer før, føler det ligesom på mig, men nu kan han altså godt venter nogle dage indtil al famile fra udlandet har rejst hjem igen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Morgan Skrevet 1. januar 2003 #5 Del Skrevet 1. januar 2003 Ble det ikke nyttårsbarn på deg Motor?hehe...sikkert spennende ja!Hmm,lykke til og et godt nytt år til deg :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kosejente Skrevet 1. januar 2003 #6 Del Skrevet 1. januar 2003 Tenker tilbake og kjenner meg igjen...den siste tiden er tung....i tillegg får du spørsmål og telefoner av alle du kjenner......som du også blir drittlei av selv om de vet at d bare er godt ment.... Jeg gikk 7 dager over tiden med førstemann og 11 dager over med nr. 2.....i og med at det så ut som jeg kunne være dagsventende fra 6. måned....så ble jeg vel ekstra lei... :-? Men trøsten er jo at det varer ikke evig.....i tillegg så blir vel de fleste dagsventende dullet litt ekstra med fra alle hold.. ...og når man plutselig ligger der med babyen i armene er alle bekymringer som blåst bort.... Lykke til med forestående fødsel...og godt nytt år...!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Juli-79 Skrevet 1. januar 2003 #7 Del Skrevet 1. januar 2003 Mener jeg har lest etter aller annet sted at det er vanlig å gå noen dager over i første svangerskap :-? Ønsker deg hvertfall lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mira1 Skrevet 2. januar 2003 #8 Del Skrevet 2. januar 2003 Det er ikke "vanlig" å gå over termin som førstegangsfødende. Helt individuelt det som alt annet ved svangerskap og fødsel. Hvis du føler for å "kose" med mannen/samboeren kan det hjelpe litt på... Lykke til! Jeg har i allefall lang tid igjen. 5+5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå