Gjest Kitz Skrevet 26. juli 2006 #1 Skrevet 26. juli 2006 Jeg tror jeg står i mellom SE k750i og SE w810i, noen som an anbefale den ene fremfor den andre? Eller eventuelt en annen modell?
Dragona Skrevet 26. juli 2006 #2 Skrevet 26. juli 2006 Jeg har en nokia 6680 og er veldig fornøyd med min, savner at det er mp3 spiller på den, men får kjempe fine bilder på den. Har ikke vært bortti SE så jeg kan ikke uttale meg om dem...
abelille Skrevet 26. juli 2006 #3 Skrevet 26. juli 2006 Har selv SE k750i, og hadde uten problem valgt denne igjen. Den andre kjenner jeg ikke noe særlig til, men det er en nyere versjon av k750i, ikke sant? Selv har jeg mer enn nok funksjoner på min, bruker trolig ikke halvparten av dem. Blits er det faktisk det eneste jeg savner på mobilen, vet ikke om den nye har det? Det var kanskje ikke så mye hjelp... Kanskje du kan finne et sted på nettet hvor du kan sammenlikne telefonene og se hva du føler du trenger. Mye som er kjekt å ha, men ikke alltid det er nødvendig. Prisen spiller kanskje også en rolle?
Gjest gjest1 Skrevet 26. juli 2006 #4 Skrevet 26. juli 2006 http://prisguide.amobil.no/vis_side_ved_si...lign=Sammenlign
Tante T Skrevet 26. juli 2006 #5 Skrevet 26. juli 2006 Har selv SE k750i, og hadde uten problem valgt denne igjen. Den andre kjenner jeg ikke noe særlig til, men det er en nyere versjon av k750i, ikke sant? Selv har jeg mer enn nok funksjoner på min, bruker trolig ikke halvparten av dem. Blits er det faktisk det eneste jeg savner på mobilen, vet ikke om den nye har det? Det var kanskje ikke så mye hjelp... Kanskje du kan finne et sted på nettet hvor du kan sammenlikne telefonene og se hva du føler du trenger. Mye som er kjekt å ha, men ikke alltid det er nødvendig. Prisen spiller kanskje også en rolle? ← Jeg har SE W810i og er veldig fornøyd! Den har blits/ lys ja
Gjest Kitz Skrevet 26. juli 2006 #6 Skrevet 26. juli 2006 http://prisguide.amobil.no/vis_side_ved_si...lign=Sammenlign ← Takk for link.
Superlammet Skrevet 26. juli 2006 #7 Skrevet 26. juli 2006 Jeg har Motorola V3X Razr, og er veldig fornøyd med denne. Anbefaler den fremfor de to nevnte Ericsson-modellene iallefall..
lillesky Skrevet 26. juli 2006 #8 Skrevet 26. juli 2006 Jeg har den mobilen jeg har ønsket meg lenge. Nokia 7370 (L'amour-serien).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå