Gjest Gjest Skrevet 26. juli 2006 #1 Del Skrevet 26. juli 2006 Har helt siden jeg var liten jente blitt fortalt at man hikker fordi det er en spesiell person som tenker på seg. Hehe tviler på det! Tror du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 2324 Skrevet 26. juli 2006 #2 Del Skrevet 26. juli 2006 Nei, det er da vel ingen som tror på det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 26. juli 2006 #3 Del Skrevet 26. juli 2006 Nei kanskje ikke, men det er bare så rart fordi nesten hver gang like før jeg får en sms av en jeg er interessert i begynner jeg å hikke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chrizzy Skrevet 26. juli 2006 #4 Del Skrevet 26. juli 2006 De gamle sier også at du skal tenke inne deg på hvem det kan være som tenker på deg, når du tenker på navnet til den som gjør det, slutter hikken... Jeg gjør alltid det, av gammel uvane, bare på gøy. Men jeg legger ikke noe i det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 26. juli 2006 #5 Del Skrevet 26. juli 2006 Har hørt det helt fra jeg var liten jeg også, men tror ikke noe særlig på det. På den annen side...da jeg var yngre hikket jeg ofte og fikk det forklart med at det var nok farmor som tenkte på meg. Nå er farmor gammel og kjenner meg knapt igjen lenger, og jeg hikker også my sjeldnere. Kanskje det er noe i det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 26. juli 2006 #6 Del Skrevet 26. juli 2006 Nei, da hadde jeg hikket hele dagen Jeg bare tuller. MEn jeg ble derimot fortalt at når man suttet på tommelen, krympet den. Jeg kan sverge på at den ene er større enn den andre, og hva skal en stakkar tro når det aldri ble avkreftet? :O Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 26. juli 2006 #7 Del Skrevet 26. juli 2006 Jeg fikk ikke lov å suge på tommelen og gjorde det derfor heller ikke. Mine er like store..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 26. juli 2006 #8 Del Skrevet 26. juli 2006 Der kan en se. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 26. juli 2006 #9 Del Skrevet 26. juli 2006 Ja det er meg. Vær gang dere hikker så er det jeg som tenker på dere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
punktom Skrevet 26. juli 2006 #10 Del Skrevet 26. juli 2006 Hikke er som deja vu bare en liten feil i matrixen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest King James Skrevet 26. juli 2006 #11 Del Skrevet 26. juli 2006 hikken er en illusjon. Det skjer bare fordi du tror det skjer. Men egentlig så skjer det ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spoven Skrevet 27. juli 2006 #12 Del Skrevet 27. juli 2006 hikken er en illusjon. Det skjer bare fordi du tror det skjer. Men egentlig så skjer det ikke. ← Derfor er det jeg kan tenke den bort altså!!! Men helt ærlig, jeg pleier å konsentrere meg til å slutte å hikke. Og det virker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viviwoom Skrevet 27. juli 2006 #13 Del Skrevet 27. juli 2006 I såfall er det ingen som har tenkt på meg på fryktelig lenge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lenemor Skrevet 27. juli 2006 #14 Del Skrevet 27. juli 2006 Tror ikke det er noen som tenker på meg om jeg begynner å hikke. Ville vel vært ønsketenkning.. Når jeg var yngre og var med muttern på butikken så begynnte jeg bestandig å hikkke fordi hun bestandig kjeftet på meg for det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest synseren Skrevet 29. juli 2006 #15 Del Skrevet 29. juli 2006 Luft i spiserøret er grunnen til hikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 29. juli 2006 #16 Del Skrevet 29. juli 2006 Luft i spiserøret er grunnen til hikke. ← Gratulerer...Du har svart riktig du vinner 10.000 Lire Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Smule Skrevet 29. juli 2006 #17 Del Skrevet 29. juli 2006 I Spania sier de Jesus når du hikker og i Tyskland sunnhet ? Leste en gang at de behandlet psykisk syke med nysepulver, siden noen hadde funnet ut at de nøs mye mindre enn friske mennesker. Så det er nok mer mellom himmel og jord enn noen andre plasser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest synseren Skrevet 29. juli 2006 #18 Del Skrevet 29. juli 2006 Gratulerer...Du har svart riktig du vinner 10.000 Lire ← Det var ikke mye å bli fet av. Ca 5 kroner hvis jeg ikke tar feil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tanita Skrevet 29. juli 2006 #19 Del Skrevet 29. juli 2006 Hvis det hadde vært sånn at man får hikke hver gang noen tenker på en, hadde jo alle hikket konstant. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 31. juli 2006 #20 Del Skrevet 31. juli 2006 jeg hikker bare når jeg er stappmett å drukket for fort å alt for mye. Sött at noen tenker på meg hver gang jeg er stappfull av et eller annent (A) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå