måvite Skrevet 26. juli 2006 #1 Del Skrevet 26. juli 2006 Nå er jeg inne i en periode på jobben hvor jeg er så lei at jeg har mest lyst å grine når jeg tenker på at jeg snart skal dit Driver egne butikk, har gjort det i 4 1/2 år, men nå er jeg dritt lei alt ansvar og mas som det altid blir.... Noen som har noen gode råd før jeg gjør noe jeg vil angre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maxine Grey Skrevet 26. juli 2006 #2 Del Skrevet 26. juli 2006 Alltid like ukoselig å bli lei av det man driver med, men ofte er det jo slik at det går i bølger, da. Gi deg selv lov til å ha denne følelsen, så tenker du tilbake og prøver å huske hva det var som fikk deg til å begynne denne geskjeften, og ikke minst må du spørre deg selv om du har gode medarbeidere ... lag en rangeringsliste over det du oppfatter som problem, og ta det verste først. Kanskje litt svada dette, men vanskelig å si noe mer når man ikke kjenner detaljer. Stå på! Jeg trøster meg alltid med teksten til "Så lenge skuta kan gå" når ting er litt vanskelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 26. juli 2006 #3 Del Skrevet 26. juli 2006 Kjenner meg så utrolig igjen, sitter i samme situasjon som deg, og er så lei. Lei at man blir så bundet, savner å bare være ansatt å ha en 'trygg sjef' over meg.. Føler meg kastet til ulvene i blandt, føler jeg ikke mestrer godt nok. Man må bare ta et valg.. vil man fortsette? avvikle? prøve noe nytt? leie bort? selge? Hva er grunnen til at man er lei? for mye ansvar? dårlige medarbeidere? går den dårlig? økonomisk dårlig utbytte? Mye som spiller inn.. Jeg har tatt et valg.. kaster hovedansvars ballen over til noen andre, og reiser bort tre år for å ta utdanning.. Men har fortsatt et ben innenfor. Og siste ordet er mitt. Man må bare velge, det er ditt liv.. og det er du som må sørge for at du har det bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå