Gå til innhold

Skum for krøller

Gjest 1111

Anbefalte innlegg

Jada, i går var jeg hos frisøren og hun informerte meg om at jeg har krøller :overrasket: (jeg som har villet ha krøller i årevis og faket meg fram til dem ved hjelp av krølltang eller å sette vått hår i en krøll i et strikk over natten!). Feilen jeg har gjort er å gre håret når jeg har vasket det, for da "grer" jeg ut krøllene mine også.

Hun viste meg med krølle-skum (husker ikke hva det het) hvordan jeg skulle klemme håret og ditt og datt og få frem krøllene mine. Så nå er jeg på jakt etter slik skum; husker ikke hvilket merke hun brukte.

Noen som har et tips til meg om en slik skum?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest

Jeg har veldig mye fall i håret, som kan bli fine krøller hvis jeg klemmer det opp med skum! ;)

Jeg bruker curl-up fra Sexy Hair. Sexy hair er en serie med masse kule og bra produkter! Jeg er iallefall helt avhengig av dette skummet hvis jeg skal ut på byen, blir så mye mer futt og liv i håret mitt da! :) I tillegg bruker jeg en krem etterpå fra Sexy Hair for å få enda mere krøller + en hårspray som skal krølle håret.. Alt fra Sexy Hair! :) Fungerer kjempebra!

Produktene varer leeeeeeeeeeeeeenge, og koster ca kr 200 pers styk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

nope, jeg kjøpte dem hos frisøren min, sax kompaniet på årnes, men har sett de har det på en frisørsalong på down town i porsgrunn også! Sexy hair er en populær hårserie.. Kan kanskje søke om det på internett?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Jeg bruker noe fra Redken, er ikke skum, men en slags lilla flytende hårgele i en lilla flaske, visstnok med noen alger. Det beste jeg har prøvd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Wella High Hair styling mousse gir litt fall i mitt veldig slette hår når jeg klemmer det inn i nesten tørt hår. Det lukter godt og føles bra i håret også. Jeg kjøper det inne på LF.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjesta

Anbefaler også curl-skummet til sexy hair!! Det klisser ikke, og hjelper på å få frem krøllene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...