Gjest gjest1 Skrevet 26. juli 2006 #1 Skrevet 26. juli 2006 (endret) Dette er altså en trance/club/techno sang! lullaby starter den med, og masse beat... så går den slik: at night i walk into the deep sea i feel the waves and sometimes i see myself floating among them i hear weird lullaby from all aorund but they re right here Deler av sangtekst er slettet. Det er ikke tillatt å poste kopibeskyttet materiale. Reglene. Orakel - mod. det er vel i bunn og grunn alt som sies i teksten, jeg har fundert på denne, og søkt på muligheter, men har ikke endt opp med denne single sangen (har den på mp3, men i en 1timessang av alle, og den er på 34 minutt eller noe slikt). noen som har peiling på hvilken sang jeg snakker om??? Endret 26. juli 2006 av orakel
Frank Skrevet 26. juli 2006 #2 Skrevet 26. juli 2006 Prøvde å google, eneste svar jeg fikk var David Hasselhoff...
Gjest gjest1 Skrevet 26. juli 2006 #3 Skrevet 26. juli 2006 lol, jeg hadde et SÅ stort håp når jeg så noen hadde gitt meg svar, SÅ GIR DU MEG DAVID HASSELHOF!!!!!!! usch å fysj å søren please, noen må da vite hvilken club sang jeg snakker om??
wind-up bird Skrevet 26. juli 2006 #4 Skrevet 26. juli 2006 http://lyrics.trancestation.nl/203/Aquanuts__Deep_Sea.php
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå