Gjest Gjest Skrevet 26. juli 2006 #1 Skrevet 26. juli 2006 De to siste åra har jeg drevet å rota med en gutt på fest uten å bli riktig kjent med han. Jeg har vært interessert i "noe mer" i snart ett år. Dvs. bli kjent med han, finne ut om vi passer og kanskje bli sammen. Men jeg er ganske sjenert og jeg har ikke funnet noe tidspunkt å snakke med han om det, desuten tror jeg han synes det er fint å være singel og bare ha det gøy. Han hinta om at han ville ha et seriøst forhold med meg da han var dritings for over et halvt år siden. Jeg ble litt satt ut og lurte på hvorfor han sa det uten at vi egentlig kjenner hverandre. Spurte han ikke der og da, har ikke gjort det siden heller... Vi bare fortsatte og rote som før etterpå. Denne gutten kaller vi A1! For en måned siden ble jeg begeistra for en annen gutt jeg traff på fest da. Han kaller vi R7... A1 er opptatt av festing, leve livet å ha det gøy. Mens R7 er mer stabil og svigermors drøm uten å være kjedelig da, men han virker mer seriøs selv om han ikke sier nei til en god fest han heller. Nå kjenner jeg jo ingen av dem og dømmekrafta mi er ikke alltid på topp så det kan hende at mine inntrykk av dem er feil! Var på en måte nesten nøyaktig like interessert i begge for en måned siden. Jeg og A1 har lenge bare rota og aldri kommet vidre så jeg ville konsentrere meg om R7 på en fest jeg var på for ei uke sida. Jeg dansa med R7 og da vi snakka med noen venner av han stod vi hånd i hånd. Jeg hørte at en gutt ropte på A1 og kompisene hans og de gikk mot han. Da han så meg stoppa han opp litt, smilte og vinka. Men smilet blekna da han så at jeg holdt R7 i hånda. Så ut som han ble sjalu. Han ble fort dratt vidre av ene kompisen og jeg ble stående der jeg stod... Jeg og R7 dansa enda mer og på dansegulvet fikk jeg øye på A1. Han så ikke meg da. Har aldri sett han sammen med annen jente så det stakk litt. Snakket med noen etterpå som sa at A1 og ene kompisen hans prøvde alt de kunne for å få med "de to fittene" (jentene de dansa med) hjem for natta. Ble litt sjokka over A1`s oppførsel den kvelden. Han og ene kompisen dansa med hver sin jente og glisa og gjorde grimaser og tegn med hendene til hverandre. Helt tydelig hva som var målet for kvelden... Jeg visste at han har dratt med seg one night stands hjem før, men når jeg og han har vært på fest samtidlig så har det bare vært vi to som har vært sammen. Verken han eller jeg har rota med noen andre. Jeg begynte å tenke på at han kanskje bare var ute etter sex med meg også, men han har aldri vist noen tegn på det! Da tenkte jeg at nå som han driver på med andre (og tydelig vil pule rundt) er det iallefall bare å drite i at det kan bli noe mellom oss og at jeg burde satse enda mer på R7. Så det har jeg gjort. Synes fremdeles A1 er grei, kjekk osv... Men syntes han viste drittsekk tendenser på dansegulvet. Jentene var liksom "byttene" til han og kompisen eller no`. Jeg selv var jo med R7 før A1 begynte å nærme seg den andre jenta. Var det derfor han gjorde det kanskje? Ville han holdt seg unna henne om jeg holdt meg unna R7? Har ikke snakka med R7 etter sist fest. Møter han sikkert igjen i helga... og gleder meg til det, for jeg liker han ganske godt... men ble litt forvirret i kveld: Jeg var innom en bensinstasjon og da jeg var på vei ut kom det to gutter inn... Jeg trodde at den ene var A1... Hjertet banka skikkelig fort og jeg ble litt forfjamsa. Akkurat sånn jeg blir når jeg er litt forelska eller intressert i noen! Jeg trodde at jeg hadde glemt han og kommet meg vidre men den gang ei. Først lurte jeg på om reaksjonen min er normal for jeg har jo bare følt noe sånt når jeg har likt en gutt veldig godt.... Etterpå begynte jeg og tenke over hvor godt jeg kanskje liker A1. Uansett hvor mye jeg vil la være for jeg tror virkelig ikke at vi egentlig passer sammen. Hvis jeg ikke hadde sett gutten som lignet på A1 i kveld, så hadde fokuset vært på R7 nå, men nå ble jeg usikker igjen. Nå har jeg framstilt A1 som en teiting også ser jeg... Samtidig som jeg sikkert ikke virker riktig nagla selv heller... Begge er veeeldig bra gutter. Forskjellige, men bra! Whatcha thinkin`? Jeg er foresten 19, A1 er 19 og R7 er 21 for dere som lurer på alderen!
Gjest Gjest Skrevet 26. juli 2006 #4 Skrevet 26. juli 2006 Enig med de to andre svarene. Du burde gå for R7 . A1 virker veldig barnslig, og det er ikke slik han burde gå frem for å vise at det er deg han vil være sammen med!? Nei, R7 virker som et mye sikrere alternativ..slik jeg ser det, virker det ikke som at A1 er klar for noe forhold enda..
Gjest Gjest Skrevet 26. juli 2006 #7 Skrevet 26. juli 2006 Du bør iverfall holde deg unna A1, men om R7 er “Mr.Perfect” får du finne ut selv
Gjest Gjest Skrevet 26. juli 2006 #8 Skrevet 26. juli 2006 Hva var det som fikk deg til å like A1...? Han virker som en veldig umoden herremann. Men han hinta om at han ville ha et seriøst forhold da han var full.. Kanskje han er redd for å bli såret hvis han liker deg veldig godt, og at han skjuler sine egentlige følelser? Før du vikler meg mer inn i R7-land må du være sikker på hva du vil med A1. Ser ikke ut som at du klarer å glemme han. Og synes du det er rart at han prøver seg på andre jenter, når du står hånd i hånd med en annen og ser at A1 da ser svartsjuk ut?? Hva om han begynte å bli forelska i deg? Tror ikke mange gutter orker å rote med èn jente i evigheter uten at han ser for seg at det kan bli et seriøst forhold av det. Da han så deg med annen gutt, ga han også blaffen i at dere to egentlig bare skulle være med hverandre. Kanskje han visste at du så han på dansegulvet, og ville gjøre deg sjalu? "Samtidig som jeg sikkert ikke virker riktig nagla selv heller..." Der traff du spikeren på hodet. Du har kanskje lekt med A1 sine følelser uten å være klar over at han hadde noen. R7 er det vanskelig å si noe om, for du skriver ikke mye om han. Det på dansegulvet kan han ha gjort for å tøffe seg for vennene eller noe. Gutter er gutter... Jeg ville ikke sluppet taket på A1 før jeg hadde snakket med han. Finn ut hvor dere har hverandre!
Gjest Gjest Skrevet 26. juli 2006 #9 Skrevet 26. juli 2006 Både a1 og r7 har sikkert sine b2 og c3 og d4 og e5 de også
Gjest Gjest Skrevet 26. juli 2006 #10 Skrevet 26. juli 2006 Både a1 og r7 har sikkert sine b2 og c3 og d4 og e5 de også ← Syns r2d2 er søt jeg.. Men enig med gjest, snakk med A1 først! Lykke til!
Gjest Gjest Skrevet 26. juli 2006 #11 Skrevet 26. juli 2006 Det kan fort ende med at det ikke blir noen av de. Gutter liker ikke jenter som ikke kan bestemme seg for den ene eller andre. De vil være nummer 1 for jenta. Så fort de får følelsen av at det er en annen som kan være interessant så stikker de på null komme nix
Gjest Gorgonzola Skrevet 27. juli 2006 #12 Skrevet 27. juli 2006 Å fanker'n, jeg trodde oppriktig talt at tråden handlet om veivalg! Ikke sånne relasjonelle greier men veivalg bokstavelig talt. Bilferie i Europa, hvilken motorvei er kjappest, A1 eller R7? Men - R7 er nok et bedre valg enn A1 i ditt tilfelle
Gjest Gjest Skrevet 27. juli 2006 #13 Skrevet 27. juli 2006 R7 er definitivt den du bør velge, for din egen del, men for hans del bør du la ham være i fred. Når du er så usikker, og reagerer som du gjør når du ser A1, så tolker jeg det som at dine følelser for R7 ikke er riktige, og da blir det bare feil uansett. Det virker som om det er A1 du helst vil ha...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå