Gjest Gjest Skrevet 25. juli 2006 #1 Skrevet 25. juli 2006 Lurer på å leie inn folk til å gjøre rent huset vårt. Er det noen her som har erfaring? Vet hvor mye city maid tar i timen f.eks? Eller om det finnes andre byråer i Rogaland som dere kjenner til? Skulle ha rengjort huset på mandag
Scorpina Skrevet 26. juli 2006 #2 Skrevet 26. juli 2006 Ble nysgjerrig på den derre Citymaid greia så jeg måtte seffers søke de opp. Oh, sånn skulle man gjerne fått i gavekort!! *drømme* Men, tilbake til ditt spørsmål - er det ikke bare å sende en mail med pristilbud da? Enkelt og greit. Står jo mailadresser på hjemmesiden deres.
Gjest gjest1 Skrevet 26. juli 2006 #3 Skrevet 26. juli 2006 Tipper de går på kvadrat-pris. Det gjør ihvertfall de firmaene jeg kjenner.
Gjest Gjest Skrevet 26. juli 2006 #5 Skrevet 26. juli 2006 Sendte City Maid en mail med forespørsel. Og da virka det ikke så forlokkende lenger. Vårt hus som er 118 m2 (altså nokså lite), skulle de ha 1175 ink moms for hvis de skulle vaske hver 14 dag. Men på første vask skulle de ha et tillegg på 450 fordi de måtte vaske lister, dører og karmer. Og for meg som egentlig bare ville bruke dem en gang innimellom så blir det jo da 1625 kr for å få vaske huset. Syntes dette var dyrt! Tror vi vasker det selv da ja
Gjest Gjest Skrevet 26. juli 2006 #6 Skrevet 26. juli 2006 glemte å si at hvis de skulle bare vaske en gang i måneden så kom et tillegg på 250 kr.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå