Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

fortell meg et mirakle du har opplevd?............med jesus.....

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Nei men jeg kunne ha fortalt deg om et mirakel jeg opplevde med Swami Sri Yjukteswarij.

Gjest Gjest
Skrevet
fortell meg et mirakle du har opplevd?............med jesus.....

Jeg har blitt helbredet for øynene, spiseforstyrrelser, indre fornyelse, blitt tatt imot av engler, gud har og forsørget meg og gitt meg økonomiske midler utover det jeg får hver måned. Jeg kunne faktisk har skrevet en bok om Guds mirakel i mitt liv. Så får det blir opptil hver enkelt om de velger å tro det jeg har skrevet.

Gjest Gjest
Skrevet
Jeg har blitt helbredet for øynene, spiseforstyrrelser, indre fornyelse, blitt tatt imot av engler, gud har og forsørget meg og gitt meg økonomiske midler utover det jeg får hver måned. Jeg kunne faktisk har skrevet en bok om Guds mirakel i mitt liv. Så får det blir opptil hver enkelt om de velger å tro det jeg har skrevet. Og Gud har gitt meg flotte barn.

Gjest Gjest_RPM_*
Skrevet

Umulig å beskrive dem alle, jeg bare ser rundt meg bønner blir besvart, at Gud som jeg nettopp har snakket med viser sine gjerninger ved ting som skjer rundt meg. Jeg har blitt mirakuløst helbredet ganske raskt da, jeg ved en go del hjemmetrening gjorde at jeg fikk smerter i hånden som ikke vill gi seg etter en natt med smerter, jeg la min andre hånd på den hånden og ba at det ikke er opp til meg som tror at jeg blir helbredet, men det er Guds kraft som jeg ønsker skal helbrede desse smertene. Og et minutt etterpå kjente jeg ingen smerter, og kunne bevege hånden som jeg ville.

Og stor nåde har jeg fått ved at jeg egenlig var viklet meg inn i et narkomiljø i mange år før jeg ble frelst, og har sakte men sikkert kommet meg ut av det.

Så jeg vet hvordan det er å ha det så vondt at man gråter og skjærer tenner.

Satan opptrer som en lysets engel i narkosituasjoner, for så å vri deg inn i hans verden du har problemer med å komme deg ut av fordi han har lurt deg inn i avhengigheten med hans bivirkninger.

Så har jeg opplevd andre mirakuløse historier, fra andre kristne venner jeg kjenner godt.

Jesus kom for å helbrede de syke, selv nå skjer det, for ved at Jesus dro opp til sin Far, kunne vi få Den Hellige Ånd som er Guds kraft og Ånd.

Gjest Gjest
Skrevet

Har ikke opplevd noen mirakler med jesus .

Gjest L@d in red ikke innlogget
Skrevet
Umulig å beskrive dem alle, jeg bare ser rundt meg bønner blir besvart, at Gud som jeg nettopp har snakket med viser sine gjerninger ved ting som skjer rundt meg. Jeg har blitt mirakuløst helbredet ganske raskt da, jeg ved en go del hjemmetrening gjorde at jeg fikk smerter i hånden som ikke vill gi seg etter en natt med smerter, jeg la min andre hånd på den hånden og ba at det ikke er opp til meg som tror at jeg blir helbredet, men det er Guds kraft som jeg ønsker skal helbrede desse smertene. Og et minutt etterpå kjente jeg ingen smerter, og kunne bevege hånden som jeg ville.

Og stor nåde har jeg fått ved at jeg egenlig var viklet meg inn i et narkomiljø i mange år før jeg ble frelst, og har sakte men sikkert kommet meg ut av det.

Så jeg vet hvordan det er å ha det så vondt at man gråter og skjærer tenner.

Satan opptrer som en lysets engel i narkosituasjoner, for så å vri deg inn i hans verden du har problemer med å komme deg ut av fordi han har lurt deg inn i avhengigheten med hans bivirkninger.

Så har jeg opplevd andre mirakuløse historier, fra andre kristne venner jeg kjenner godt.

Jesus kom for å helbrede de syke, selv nå skjer det, for ved at Jesus dro opp til sin Far, kunne vi få Den Hellige Ånd som er Guds kraft og Ånd.

:klem: Dette var et fantastisk vitnesbyrd. du har nok rett i det du sier at det bare er Guds kraft alene som kan helbrede. Veldig spennende å høre vitnesbyrd. Gud er den LEVENDE Gud jeg ikke engang ønsker min verste fiende å være foruten.

Lykke til videre, og stå på!!!!!

Gjest King James
Skrevet

Vet ikke om dere er klar over det. Men det er flere en Jesus som har gjort mirakler. Og disse mirakler er faktisk dokumentert noe ikke Jesus sine er.

Skrevet

Jeg er gravid og hadde en ganske kraftig blødning tidlig i svangerskapet, i tillegg til småblødninger hele tiden. Når jeg var hos legen fant hun en polypp i livmorhalsen som hun henviste meg til sykehuset for å få undersøkt videre. Både jeg og min mann ba for den lille og polyppen, og når jeg kom til sykehuset, kunne de ikke finne noen polypp. Da var den borte :) Og lillingen hadde det bare bra.

Gjest Gjest_RPM_*
Skrevet

Gratulerer Arielle med at dere venter barn, og så bra at du har fått bønnesvar, en nåde ved tro.

Gud er god :)

• 3 uker senere...
Gjest Gjest_RPM_*
Skrevet

Opplever en så stor nåde at jeg lever livet videre i større kjærlighet enn andre ganger jeg stagnerer

Takket være Jesus, bor jeg i en langt roligere bygd enn det kunne vært.

Gjest Gjest_RPM_*
Skrevet

Du da trådstarter, eller hvem som helst, har dere opplevd noe som gjør at det er et lite snev av tro inni dere? Noe dere har opplevd som dere ikke har fortalt til noen fordi andre ville tro du er gal?

Skrevet (endret)

Selv som ateist synes jeg trådstarter hadde et rimelig klart og tydelig spørsmål.

Tråden bærer ikke nevneverdig grad av det, måtte jeg bare poengtere.

Endret av SniperCat!
Skrevet

Snakket med en gammel kristentroende mann igårkveld, som jeg kjenner godt nok til å tro han ikke lyver, og ingen hensikt skal han ha for det. Bare det at oppigjennom årene hans har han opplevd mirakler av mange slag, og utallige helbredelser som han har vært i nærheten av å se, og selv oppleve.

Noen historier fikk jeg høre, og får meg til å tenke, at jeg ikke trenger å se det for å tro det, han fortalte blant annet om en kvinne som hadde kreft som han ba for, en lang historie kort, hun ble frisk uten medisinsk inngrep.

Amen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...