Gjest Gjest Skrevet 25. juli 2006 #1 Skrevet 25. juli 2006 Noen som har noe å anbefale på den fronten? Er ute etter en øye sminke fjerner som fjerner YSL faux cils mascara (ikke vannfast), har vist seg å være et problem å finne noen som gjør det. Og en lett øyekrem/ gele som gir masse fuktighet. Har normal til blandet hud.
Gjest Tanita Skrevet 25. juli 2006 #2 Skrevet 25. juli 2006 Matis har en tofaset makeupfjerner som fjerner vannfast makeup og øyegel som gir masse fukt og lindrer poser og trøtte øyne.
Gjest Kanelia Skrevet 25. juli 2006 #3 Skrevet 25. juli 2006 Da jeg brukte den mascaraen, brukte jeg Biotherm øyensminkefjerner (Biocils soothing eye makeup removal gel). Bruker forsåvidt den øyensminkefjerneren fortsatt, da det er min absolutte favoritt. Den øyenkremen jeg liker best er Dermalogica Total Eye Care.
kitekatt Skrevet 26. juli 2006 #4 Skrevet 26. juli 2006 Har slitt med øyesminken selv og har funnet ut at Loreals Eye & Lip Make Up remover, waterproof er bra. der hvor væsken er delt i to, en blank del og en blå del for vannfast. Øyekrem: Clinique All about eyes, den rosa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå