@lfa Skrevet 25. juli 2006 #1 Del Skrevet 25. juli 2006 Hva er akseptable klesplagg i kirkene? Har fått med meg at man må dekke knær og skuldre. Er det ok med lang shorts/capribukse som rekker nedenfor knærne? Hva med skuldrene? Er det kun skulderpartiet som skal dekkes til? Slik at en vanlig t-skjorte (uten utringing selvfølgelig) vil være akseptabelt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*melis* Skrevet 25. juli 2006 #2 Del Skrevet 25. juli 2006 Så lenge du dekker til skuldrer og knær skal det være greit tror jeg, så en capribukse som rekker nedom knærne går bra. Det er mulig noen vil ha deg til dekke albuene også, men i så fall tror jeg de låner ut skjerf som du kan dekke deg til med utenfor kirkene. Men jeg tror en vanlig t-skjorte vil gå fint. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solstua Skrevet 25. juli 2006 #3 Del Skrevet 25. juli 2006 Ikke lenge siden jeg var der og jeg gikk med t-skjorte og capribukse - ikke noe problem det. Husk at i Peterskirken kan gutter med shorts (lang - under knærne til og med) bli nektet. :rosasmil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 25. juli 2006 Forfatter #4 Del Skrevet 25. juli 2006 Takk for svar! Hva med sandaler, er det ok? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solstua Skrevet 25. juli 2006 #5 Del Skrevet 25. juli 2006 Hadde ikke noen problemer hvertfall - gikk med sandaler i alle kirkene vi besøkte :rosasmil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gard Skrevet 26. juli 2006 #6 Del Skrevet 26. juli 2006 Hei Ser ut som du har fått svar allerede, Vil bare legge til at jeg har lagt ut et reisebrev med bilder på min hjemmeside http://gardkarlsen.com/rome_italy.htm . Min kone og jeg var der ifjor og det er en flott by Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå