Shine21 Skrevet 25. juli 2006 #1 Skrevet 25. juli 2006 jeg skjønner ingenting.. har akk installert alt som skal installeres.. men jeg har jo mange sanger på dataen fra før av, kan jeg ikke legge over disse til ipoden?? når alt er installert, hvordan går man frem for å legge inn sanger på den?? jeg er helt grønn her..
Gjest gjest1 Skrevet 25. juli 2006 #2 Skrevet 25. juli 2006 Har du importert alle sangene til itunes? Dette må gjøres først før du kan laste ned til ipodden. Om du har gjort det, koble til ipodden, lag en ny sangliste, og legg til alle sangene du har lyst på i den nye sanglista, når du er ferdig med det, så trykker du på høyre museknapp med pekeren over navnet på ipoden din, og trykker importer eller hva det nå heter, det som tilsier å oppdatere ipoden din!
Shine21 Skrevet 25. juli 2006 Forfatter #3 Skrevet 25. juli 2006 neij har ikke importert noen sanger til itunes, åssen gjør jeg det?? det ligger vistnok noen innpå som jeg brukte en gang jeg hadde en annen mp3 spiller..kan jeg bare kopiere de over til itunes fra en annen mappe da?
Gjest gjest1 Skrevet 25. juli 2006 #4 Skrevet 25. juli 2006 Nå jeg starte itunes her og sjekke... som regel når du installerer itunes så får du beskjed om du vil itunes skal søke etter alle mp3 filer i dataen og legge inn, men regner med du skippa denne siden du ikke har alle sangene i itunes Du kan gjøre det manuelt ved å trykke i menylisten file->add file to library eller add folder to library. Om du har alle sangene i en folder (eller flere foldere for den saks skyld, denne er letteste veien), trykker du på add folder, og følgende, så skal du nok få lagt inn alle filene. Trykker du på add file så må du legge til alle filene manuelt, har du mye sanger, kjedelig jobb
Shine21 Skrevet 25. juli 2006 Forfatter #5 Skrevet 25. juli 2006 hehe skulle akkurat til å si at dettte blir kjedelig om jeg må ta en å en sang.. hvordan kan jeg få lagt alle eller flere inn samtidig da??
Gjest gjest1 Skrevet 25. juli 2006 #6 Skrevet 25. juli 2006 les det jeg skriver da jente har du en folder med alle sangene i? Om du har det, gå på toppmenyen, file->add folder to library da trykker du (merker av) på den folderen du har alle sangene i og ok, så skal det legges inn.
Shine21 Skrevet 25. juli 2006 Forfatter #9 Skrevet 25. juli 2006 hæhæ... men åssen får jeg opp lyden????
Shine21 Skrevet 25. juli 2006 Forfatter #10 Skrevet 25. juli 2006 hehe fant det å ut.. jeg er så utolmodig klarer ikke å vente med å mase før jeg har prøvd.. men har så dårlige ørepropper, fins det ikke et program som får opp lyden noe veldig?
Gjest gjest1 Skrevet 25. juli 2006 #11 Skrevet 25. juli 2006 hehe.. på lyd så har du innstillinger nederst til høyre i windowslinja, du har mange ikoner venstre til klokka, en av dem skal være en sånn rundt høyttaler lignende sak hvor du kan justere lyden (dobbeltklikk på den så får du innstillingene) eller så har du vel en egen volum knapp et sted på itunes hvor du kan justere!
Shine21 Skrevet 25. juli 2006 Forfatter #12 Skrevet 25. juli 2006 hmm.. er når jeg hører på ipoden jeg mener altså..! ?
Gjest gjest1 Skrevet 25. juli 2006 #13 Skrevet 25. juli 2006 oooooooooh... trodde du mente dataen du bare ruller på den rulledingsen du vanligvis trykker på når du hører på sangen!med klokka er opp, mot klokka er ned..
Shine21 Skrevet 25. juli 2006 Forfatter #14 Skrevet 25. juli 2006 jah men var så dårlig lyd.. så husker jeg at noen har sagt at det er sånn sperre på ipoden men at det fins et program man kan laste ned sånn at lyden blir høyere... hmm..
Gjest gjest1 Skrevet 25. juli 2006 #15 Skrevet 25. juli 2006 hm.. jeg tror det er en sperre som sperrer når du er halvveis på lyddstyrken i selve ipoden, men den kan du justere selv.. der må du nok gå på innstillinger for å fjerne den (pleier ikke å komme med denne sperren på, tho..) og høyt på ipod nano, er høyt, anbefaler ikke å sette den høyere enn maksen! kanskje kjøpe nye høretelefoner imorgen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå