Gjest gjest1 Skrevet 25. juli 2006 #1 Skrevet 25. juli 2006 Nå er jeg egentlig litt lei av øyenskyggene mine, har brukt de samme fargene ganske lenge, vil ha noe nytt!!! Hittil har jeg brukt mye sandfarge, bruntoner, mørk rødrosa glitrete eller stålblå. Har blågrå øyne og blondt hår... Noen som kan gi meg tips på hva jeg kan kjøpe, hvilke farger? Greier liksom ikke å tenke meg hvilke andre farger som kan passe, og når jeg går i butikken, så ser jeg bare på det jeg har allerede... Har kanskje mye forskjellige farger allerede, men er det noen som har gode tips, så kom med det
Gjest Gjest Skrevet 25. juli 2006 #2 Skrevet 25. juli 2006 Jeg har blå øyne og lyst hår. Elsker Chanel sin øyenskyggge kvartett som heter 74 Nymphea. Den har en brun, en gylden, en grønn og en rød farge. Høres (og ser) sært ut, men den er fantastisk på" Jeg blander ulike kombinasjoner.
Gjest gjest1 Skrevet 25. juli 2006 #3 Skrevet 25. juli 2006 Jeg har blå øyne og lyst hår. Elsker Chanel sin øyenskyggge kvartett som heter 74 Nymphea. Den har en brun, en gylden, en grønn og en rød farge. Høres (og ser) sært ut, men den er fantastisk på" Jeg blander ulike kombinasjoner. ← hvordan bruker du den da? alt på en gang? er egentlig ganske grønn på øyenskygger, og bruker som regel en, MAKS to på en gang... Kan ikke helt kunsten tror jeg å bruke fler
Gjest Gjest Skrevet 25. juli 2006 #4 Skrevet 25. juli 2006 Prøv en isblå litt skimrende øyenskygge! Ei av venninnene mine med lyst hår og blå øyne bruker isblå øyenskygge avogtil, og det er kjempefint! Folk fikk vel kanskje litt overdose av sterke øyenskyggefarger på 80-tallet, men nå er det på tide at isblått får revansj! Nei til diskriminering av blå øyenskygger! Blått er det nye brunt!!
Gjest gjest1 Skrevet 25. juli 2006 #5 Skrevet 25. juli 2006 Prøv en isblå litt skimrende øyenskygge! Ei av venninnene mine med lyst hår og blå øyne bruker isblå øyenskygge avogtil, og det er kjempefint! Folk fikk vel kanskje litt overdose av sterke øyenskyggefarger på 80-tallet, men nå er det på tide at isblått får revansj! Nei til diskriminering av blå øyenskygger! Blått er det nye brunt!! ← hehe, blått er jo veldig pent... Bare isblått? eller mener du det er finest å kanskje ha noen form for kajal på også da eller? Uff, nå føler jeg meg skikkelig grønn i sminke her...
Rosenrød Skrevet 26. juli 2006 #6 Skrevet 26. juli 2006 Vet du navnet på den isblå skyggen venninnen din bruker?
Gjest Kanelia Skrevet 27. juli 2006 #7 Skrevet 27. juli 2006 Jeg er blond og har blå øyne. Min favorittøyenskygge er for tiden en fra Body Shop som heter Shimmer waves i fargen peach. Esken inneholder flere nyanser fersken, og en nesten hvit. Jeg bruker stor kost som jeg sveiper over alle fargene og så tar på hele øyelokket. Opp til brynet. Enkel å legge og passer på meg i alle fall. Er masse shimmer i den. Jeg kjøpte den for noen måneder siden, så jeg vet ikke om de har den over alt nå.
Gjest Gjest Skrevet 27. juli 2006 #8 Skrevet 27. juli 2006 Vet du navnet på den isblå skyggen venninnen din bruker? ← Nei, aner ikke hva slags merke det er, kan sikkert spørre henne neste gang vi treffes. Men vet at f.eks Dior og YSL har isblå øyenskygger! Makeupstore har garantert.
Gjest Gjest Skrevet 27. juli 2006 #9 Skrevet 27. juli 2006 hvordan bruker du den da? alt på en gang? er egentlig ganske grønn på øyenskygger, og bruker som regel en, MAKS to på en gang... Kan ikke helt kunsten tror jeg å bruke fler ← Jeg bruker alltid den brune og lyse. Legger den brune nederst og ytterst, og den lyse oppover. De andre bruker jeg innimellom (en og en) over den brune. Gir et fint fargespill.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå