Gjest Hilde K S Skrevet 31. desember 2002 #1 Del Skrevet 31. desember 2002 Noen som vet når denne kommer på kino ? Gleder meg og begynner å bli utålmodig nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Stylish* Skrevet 31. desember 2002 #2 Del Skrevet 31. desember 2002 Jeg var på kino her om dagen.. og da mener jeg at jeg så at begge matrix filmene altså både toern og trern skulle komme i 2003. Mener at trern skulle komme i novmeber. Og da må jo det bety at toern burde komme ganske fort nå. Kan hende jeg tar helt feil, men tror det var det jeg så hvertfall.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Stylish* Skrevet 31. desember 2002 #3 Del Skrevet 31. desember 2002 Undersøkte bittelitt og ser ut til at The Matrix Reloaded har premiere 21. mai http://www2.filmweb.no/nyheter/article.jht...?articleID=9684 Film nummer to, "The Matrix Reloaded" skal etter planen ha premiere i USA mai neste år, melder magasinet Time. Den siste filmen i trilogien til brødrene Andy og Larry Wachowski, "The Matrix Revolutions", får premiere enten i august eller november samme år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milo Minderbinder Skrevet 31. desember 2002 #4 Del Skrevet 31. desember 2002 Pris herren for det. For meg kunne de bare gått i gang med å skape en Matrix.serie etter James Bond prinsippet.....at det aldri tok slutt...... Milo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Virvel Skrevet 31. desember 2002 #5 Del Skrevet 31. desember 2002 Den første var i hvert fall j***** bra, så jeg håper og ber om at fortsettelsen holder samme nivå. Gleder meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 31. desember 2002 #6 Del Skrevet 31. desember 2002 Milo du burde søke pant på den ideen så hadde vi vært garantert noen bra filmer ! Klarer vi å vente helt til 21 mai da, uhg det var leeeenge........... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå