Gjest Hilde K S Skrevet 31. desember 2002 #1 Skrevet 31. desember 2002 Noen som vet når denne kommer på kino ? Gleder meg og begynner å bli utålmodig nå.
*Stylish* Skrevet 31. desember 2002 #2 Skrevet 31. desember 2002 Jeg var på kino her om dagen.. og da mener jeg at jeg så at begge matrix filmene altså både toern og trern skulle komme i 2003. Mener at trern skulle komme i novmeber. Og da må jo det bety at toern burde komme ganske fort nå. Kan hende jeg tar helt feil, men tror det var det jeg så hvertfall..
*Stylish* Skrevet 31. desember 2002 #3 Skrevet 31. desember 2002 Undersøkte bittelitt og ser ut til at The Matrix Reloaded har premiere 21. mai http://www2.filmweb.no/nyheter/article.jht...?articleID=9684 Film nummer to, "The Matrix Reloaded" skal etter planen ha premiere i USA mai neste år, melder magasinet Time. Den siste filmen i trilogien til brødrene Andy og Larry Wachowski, "The Matrix Revolutions", får premiere enten i august eller november samme år.
Milo Minderbinder Skrevet 31. desember 2002 #4 Skrevet 31. desember 2002 Pris herren for det. For meg kunne de bare gått i gang med å skape en Matrix.serie etter James Bond prinsippet.....at det aldri tok slutt...... Milo
Gjest Virvel Skrevet 31. desember 2002 #5 Skrevet 31. desember 2002 Den første var i hvert fall j***** bra, så jeg håper og ber om at fortsettelsen holder samme nivå. Gleder meg!
Gjest Hilde K S Skrevet 31. desember 2002 #6 Skrevet 31. desember 2002 Milo du burde søke pant på den ideen så hadde vi vært garantert noen bra filmer ! Klarer vi å vente helt til 21 mai da, uhg det var leeeenge...........
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå