Gjest siri lill Skrevet 25. juli 2006 #1 Skrevet 25. juli 2006 har rett å slett kjøpt et produkt på ebay som jeg må betale via international money order, men har null peiling på åssen jeg gjør det. har bare brukt paypal før..hva er det egentlig?? måtte vistnok prate med banken min å få de til å ordne det? eller? og fikk navn og adresse.. skal til texas.. for et styr.
Gjest gjest1 Skrevet 25. juli 2006 #2 Skrevet 25. juli 2006 Det er nesten som en postanvisning, bare i utenlandsk valuta. Man fikk kjøpt slike på Posten før. Når det gjelder banker har jeg kun hørt at de opererer med valutasjekker - som koster flesk, men det kan sikkert variere fra bank til bank.
Gjest -eline- Skrevet 26. juli 2006 #3 Skrevet 26. juli 2006 Vil absolutt ikke anbefale deg å betale noen på den måten, dersom du blir svindlet så får du ikke et øre igjen. http://pages.ebay.com/help/pay/questions/w...nt-methods.html: "Important: eBay does not recommend cash or cash wire transfers as a payment method. If you pay by cash, you do not receive protection under the eBay Standard Purchase Protection Program. You also do not retain any proof of your payment, and will have little to no remedy for transaction problems." Dersom du har råd til å tape de pengene så kan du selvsagt ta sjangsen.
Gjest gjest1 Skrevet 26. juli 2006 #4 Skrevet 26. juli 2006 Det er helt riktig som eline sier, men når man har vunnet en auksjon er man også forpliktet til å betale - etter selgers betingelser.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå