Gjest Skalpåmassasje Skrevet 25. juli 2006 #1 Skrevet 25. juli 2006 F eks på hudpleietime eller til massasje. Hvilken musikk har de på? Eller har de ikke musikk på til behandlingene? Er ikke musikken irriterende, hva skal man si om man ikke liker musikken?
Arkana Skrevet 25. juli 2006 #2 Skrevet 25. juli 2006 Jeg har aldri hørt musikk i allefall. Om musikken plager deg er det vel bare å be dem slå den av, det er vel ikke noe problem.
Gjest Gjest Skrevet 25. juli 2006 #3 Skrevet 25. juli 2006 Der jeg går har de DEILIG musikk på.. Skikkelig avslappende, og nesten sånn at jeg har lyst til å spørre hvilken cd det er
Gjest Kanelia Skrevet 25. juli 2006 #4 Skrevet 25. juli 2006 De gangene jeg har vært til hudpleie har de spilt lav, avslappende musikk. Jeg vet ikke hva de har spilt, men det har vært fint å høre på. Jeg synes du kan spørre om de kan slå av dersom musikken irriterer deg. Det er jo meningen at du skal ha en avslappende, deilig stund :-)
Karamba Skrevet 26. juli 2006 #5 Skrevet 26. juli 2006 Der jeg går spiller de vanligvis en slags panfløyte-musikk. Skikkelig avslappende...
lillesky Skrevet 26. juli 2006 #6 Skrevet 26. juli 2006 På massasje (aromaterapi f.eks.) har jeg både hørt musikk, og ikke hørt musikk. Hos hudpleier har jeg aldri opplevd at de har musikk på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå