Mislykka 18 åring Skrevet 31. desember 2002 #1 Del Skrevet 31. desember 2002 Hei Prøver å oppholde meg mest mulig på internett nå, for ikke å overspise... men n¨å har jeg nettopp gjort det igjen... Tre scones, (små men likevel!), 2 hotdogsbrød og en risbolle og hvetekli! Hater meg selv! Var mer motivert enn på lenge etter en dag uten overspising i går, men selvsagt måtte alt gå i dass i dag... Nå er treningen stengt og alt. Blir tvunget til å kaste opp jeg da! Men mamma og pappa vokter meg som ulver. Må gå meg en tur i kulden å kaste opp ute. Orker ikke mer. Ser ingen vei ut av dette. orker ikke tanken på å gå ut... Treffer sikkert noen som kommer til å kommentere hvor tykk jeg ser ut. Blir alltid jempe stor etter en overspising. Hakke tord å veie meg nå. Veide meg da jeg stod opp og da veide jeg 60,1 kg. Nå veier jeg sikkert 65- minst! Prøver å være på nettet nå til de verste følelesen er over. Får prøve fastemetoden fram til Torsdag da. Tror jeg kan klare det nå. (Skjønner ikke hvorfor jeg gang på gang tror det og alltid mislykkes...) Jeg må jo skjønne at jeg ikke har noe valg. Kan jo ta en pakke pursennid... Nei, orker ikke dte heller. Orker ingenting. Vil bare dø. Skakke spise noe mer i dag! Hater dette helvete.... Vil ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hege Skrevet 31. desember 2002 #2 Del Skrevet 31. desember 2002 Hei du Dette høres ikke godt ut. Selvsagt kan du skrive her og få råd, men vi er tross alt ikke fagfolk, og jeg tror det er det du trenger mest nå. Her er par linker jeg synes du bør kikke litt på i tillegg til råd du får her. www.mentalhelse.no www.iks.no www.unghelse.no/ www.nettros.no/ www.lommelegen.no/forum/forum.asp?FORUM_ID=12 Barn og unges kontakttelefon Røde Kors: 800 33 321 (hverdager fra kl. 14-20) Som nicket ditt sier føler du deg mislykket, men det er feil. Du har havnet i en vanskelig situasjon uten tvil, men mislykket er du ikke. Ta i mot det hjelpen du kan få, og ikke mur deg inne med disse tunge tankene. Det finnes en vei ut, om du bare stoler på de som vet hva dette dreier seg om og prøver å hjelpe deg. Og godt nytt år! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå