Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

HJELP!

Har farget brynene mine, men synes de ble litt vel mørke... Typisk, siden jeg skal stå brud på lørdag! :frustrert:

Er det noen som vet hvordan jeg evt. kan få lysnet de igjen??

Videoannonse
Annonse
Gjest fluesmekker
Skrevet

Vet ikke helt, kanskje vaske de med såpe sliter vekk noe farge?

Når jeg farger bryna syntes jeg alltid de virker så mørke med en gang, men etter et par dager ser det naturlig ut.

Gjest Gjest
Skrevet
Vet ikke helt, kanskje vaske de med såpe sliter vekk noe farge?

Når jeg farger bryna syntes jeg alltid de virker så mørke med en gang, men etter et par dager ser det naturlig ut.

Ja, det er det jeg håper på også :ler:

Gjest Gjest
Skrevet

men når jeg har farget bryn syns jeg ofte de er mørke første dagen, men det forandrer seg fort. Veldig lurt å gjøre det nå. Da tror jeg det ser veldig naturlig og pent ut på lørdag!! Lykke til!

Gjest Lanyah
Skrevet

Sånn er det med meg også, første dagen er de altfor mørke, men etter 2-3 dager så er de akkurat sånn jeg vil ha de! Så de blekner nok litt etter hvert! :) Ingen fare!

Gjest Kanelia
Skrevet

Min erfaring er også at brynene blekner ganske mye i løpet av noen dager.

Ellers har jeg hørt om at det skal gå an å bleke bryn, men har ikke gjort det selv. Kanskje du kan spørre i et parfymeri? Har hørt at de med svært mørke bryn av og til bleker brynene litt, f.eks. dersom de farger håret lysere.

Gjest gjest1
Skrevet

første dagen eller to så ser de ikke så veldig naturlig ut, men så passer de perfekt inn :)

vær tålmodig, når det er dags så ser de nok bra ut :)

Gjest Tanita
Skrevet

askorbinsyre (c-vitamin) lysner farven litt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...