scorpiona Skrevet 25. juli 2006 #1 Del Skrevet 25. juli 2006 Jeg har tenkt å gå BI om et år, men jeg vet ikke hvor. For jeg vil gjerne gå på et sted, der du kan gå alle tre årene. Men er lit usikker på hvor...Noen som vet hvor de har alle tre årene på et sted? Jeg kunne vente til sommeren er over, og spørre en rådgiver på skolen, men det er en måned igjen...Og har sjekket (?) BI`s nett side, men er fortsatt litt usikker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LilSweetie Skrevet 25. juli 2006 #2 Del Skrevet 25. juli 2006 Man kan gå alle tre årene i Oslo, hvert fall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
scorpiona Skrevet 25. juli 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 25. juli 2006 det har jeg funnet ut...men har ikke lyst til å bo i oslo... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 25. juli 2006 #4 Del Skrevet 25. juli 2006 Hvilken linje er det du tenker på da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
scorpiona Skrevet 25. juli 2006 Forfatter #5 Del Skrevet 25. juli 2006 har tenkt på markedsøkonom... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. B Skrevet 25. juli 2006 #6 Del Skrevet 25. juli 2006 Tror du kan ta det i Sandefjord? Har du sjekket BI Vestfold? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 25. juli 2006 #7 Del Skrevet 25. juli 2006 Markedsøkonom blir du etter ett år... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
scorpiona Skrevet 25. juli 2006 Forfatter #8 Del Skrevet 25. juli 2006 å....jaja. takketakk. (ser hvor mye jeg skjønner...hehe) Så hvis man da blir markedsøkonom etter et år, da kan jeg ta det i vestfold ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 25. juli 2006 #9 Del Skrevet 25. juli 2006 Ja, det første året med markedsføring er likt på alle linjene, da blir man markedsøkonom. Videre kan du ta bachelor, master og sivilstudier. Da kan du velge mellom disse studieretningene: Bachelor studier Master studier Sivilstudier Håper du ble litt klokere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 25. juli 2006 #10 Del Skrevet 25. juli 2006 Her ser du forresten hva du kan ta i Vestfold. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
scorpiona Skrevet 25. juli 2006 Forfatter #11 Del Skrevet 25. juli 2006 1000 takk ble litt klokere ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå