Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

De siste gangene jeg har tatt Gjøvikbanen, har det vært med en merkelig mann med rød hestehale. Han virket veldig forvirret og rar, og en tanke ustelt. Er det noen som vet hvem det er?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Er det ikke bare å si "hei" og prate litt me'n da? Tror du får stillet nysgjerrigheten bedre enn å lage en tråd på KG.

Og ærlig talt; om jeg hadde kjent han, så hadde jeg ikke utlevert han til anonyme deg på internett heller. "Jo nå skal du høre; denne mannen klikka det for da kona var utro med bestekompisen, så nå bor han i en granbarhytte i skogen, snakker med fuglene og farger hestehalen rød så ikke elgjegerne skal skyte på han om høsten"

Gjest gjest1
Skrevet
Er det ikke bare å si "hei" og prate litt me'n da? Tror du får stillet nysgjerrigheten bedre enn å lage en tråd på KG.

Og ærlig talt; om jeg hadde kjent han, så hadde jeg ikke utlevert han til anonyme deg på internett heller. "Jo nå skal du høre; denne mannen klikka det for da kona var utro med bestekompisen, så nå bor han i en granbarhytte i skogen, snakker med fuglene og farger hestehalen rød så ikke elgjegerne skal skyte på han om høsten"

:hoho:

Skrevet

:ler::icon_lol::hoho:

Du kan jo forsøke å snakke med ham, men hvis han er mentalt syk, så er det ikke sikkert at det blir store samtalen.

Gjest Gjest
Skrevet

Hvis han har skjørt på seg - så er det mannen min :sjenert:

Gjest Hedda Gabler
Skrevet

Flere som blir med og tar gjøvikbanen i morra?

*nysgjerrig*

Gjest gjest1
Skrevet

*nysgjerrig*

:hoppe: *rekker opp hånden*

Skrevet

*nysgjerrig*

Høres ut som en plan. Så får vi se hvor forvirret han kommer til å se ut når hele KG-gjengen kommer snikende bak ham. Vi kan ha på sånn trenchcoat og store solbriller, så legger han kanskje ikke merke til oss :hoppe:

Gjest Gjest
Skrevet
De siste gangene jeg har tatt Gjøvikbanen, har det vært med en merkelig mann med rød hestehale. Han virket veldig forvirret og rar, og en tanke ustelt. Er det noen som vet hvem det er?

Å. Du og du.

:troest::sprettoy:

Skrevet

Det er svigerbor som henger bare...skremmer han deg? Hvis han ikke har gjort det før vil han gjøre det nå. Han er ute av fengsel på prøvetid for og ha voldtatt ei 57 år gammel dame. Bring your "pepperspray" next time....

Gjest Gjest
Skrevet

Grunnen til at jeg ble opptatt av denne mannen er at han først sølte kaffe på meg, uten å si noe som helst, så svinset han av gårde og sølte på flere passasjerer. Greit nok.

Overraskelsen var stor da den samme mannen var med neste gang jeg kjørte toget, og da sto han og banket i kaffemaskina, for han hadde ingen penger :overrasket: Ikke forsiktig banking, mer villmann. Begynte jo å lure litt.

Gjest Gjesta
Skrevet
Grunnen til at jeg ble opptatt av denne mannen er at han først sølte kaffe på meg, uten å si noe som helst, så svinset han av gårde og sølte på flere passasjerer. Greit nok.

Overraskelsen var stor da den samme mannen var med neste gang jeg kjørte toget, og da sto han og banket i kaffemaskina, for han hadde ingen penger  :overrasket: Ikke forsiktig banking, mer villmann. Begynte jo å lure litt.

Åja, du har truffet Raufoss-Ronny. Han er egentlig ganske harmløs.

Skrevet
Åja, du har truffet Raufoss-Ronny. Han er egentlig ganske harmløs.

Øyh, disser du Raufoss eller? Hmm...i grunnen greit nok foresten. Det er tross alt bare en Vestretotning :P

Gjest Gjest
Skrevet

daddyo likes likes to hang on the gjøvikbane

Gjest Gjest
Skrevet

Raufoss-Ronny :overrasket: Oi, jeg (TS) er faktisk fra raufoss. Skjebnens ironi ;)

Da er han sikkert ikke så farlig i alle fall, ble litt nervøs faktisk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...