guttbergen Skrevet 31. desember 2002 #1 Skrevet 31. desember 2002 Hei Tenkte jeg skulle ta opp noe jeg sliter litt med. jeg er en gutt på 28 år som for tiden er på vei inn i ett nytt forhold. Men er redd at dette går i vasken som alle andre forhold jeg har hatt. Etter en måned to i forholdet begynner jeg å få nerver og blir litt "redd" at dette blir for seriøst. Er det kanskje tanken på at jeg ikke kan flørte lenger som gjør dette? Ikke vet jeg. Har hatt mange flotte kjærester som bør betegnes som drømmedamer, men alt går i vasken etter kort tid grunnet meg :-? Noen jenter som har noen synspunket på dette eller har vært bort i samme problemet? Setter uansett stor pris på alle svar. Ha ett godt nyttår!
Gjest Hilde K S Skrevet 31. desember 2002 #2 Skrevet 31. desember 2002 Prøv å holde ut panikken noen månder og se hva som skjer. Ikke la forholdene være så vanvittig intense i begynnelsen ( mener være sammen hver ledige time av døgnet ). Ikke begynn forholdet med å spekulere på om dette er dama du skal kjøpe stasjonsvogn og rekkehus sammen med !
Gjest Anonymous Skrevet 1. januar 2003 #3 Skrevet 1. januar 2003 Hei Tenkte jeg skulle ta opp noe jeg sliter litt med. jeg er en gutt på 28 år som for tiden er på vei inn i ett nytt forhold. Men er redd at dette går i vasken som alle andre forhold jeg har hatt. Etter en måned to i forholdet begynner jeg å få nerver og blir litt "redd" at dette blir for seriøst. Er det kanskje tanken på at jeg ikke kan flørte lenger som gjør dette? Ikke vet jeg. Har hatt mange flotte kjærester som bør betegnes som drømmedamer, men alt går i vasken etter kort tid grunnet meg :-? Noen jenter som har noen synspunket på dette eller har vært bort i samme problemet? Setter uansett stor pris på alle svar. Ha ett godt nyttår! hvorfor skylder du alltid på deg selv når noe går galt i et forhold? det er like stor sjanse for at det er hun det er noe i veien med.
Gjest Anonymous Skrevet 2. januar 2003 #4 Skrevet 2. januar 2003 jeg er helt enig med hilde k s det er veldig viktig at du sier ifra til henne at du vil ta det med ro- føler du at hun fortsatt kjører på må du si ifra en gang til- ikke la deg presse, da vil du få panikk og antakelig gjøre det slutt TA DET MED RO! det er veldig koselig å ha kjæreste, men jeg kjenner meg igjen i det du sier - fortell henne at du vil ta det med ro- behøver ikke være sammen hver helg+ mandag+ tirsdag og ringe, maile, sms'e- det blit kvelendes jeg forstår deg! men du må fortelle det til henne på en skånsom måte
guttbergen Skrevet 2. januar 2003 Forfatter #5 Skrevet 2. januar 2003 jeg er helt enig med hilde k s det er veldig viktig at du sier ifra til henne at du vil ta det med ro- føler du at hun fortsatt kjører på må du si ifra en gang til- ikke la deg presse, da vil du få panikk og antakelig gjøre det slutt TA DET MED RO! det er veldig koselig å ha kjæreste, men jeg kjenner meg igjen i det du sier - fortell henne at du vil ta det med ro- behøver ikke være sammen hver helg+ mandag+ tirsdag og ringe, maile, sms'e- det blit kvelendes jeg forstår deg! men du må fortelle det til henne på en skånsom måte Takk for tipsene så langt. Er typisk at jentene jeg treffer skal ha besøk hver kveld/natt, og dette blir for mye for meg. Liker å ta ting litt med ro. Ha en fortsatt fin kveld!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå