Gjest Gjest Skrevet 25. juli 2006 #1 Skrevet 25. juli 2006 Jeg stusser litt på at temmelig store gutter går og holder seg foran på tissen, eller klør seg (utenpå klærne) offentlig, uten at noen sier noe på det. På feltet her er det mange skolegutter som gjør det, og jeg synes det er en uting Er det ikke noe gutteforeldre reagerer på? Jeg har bare jenter, men lærer dem jo at man ikke stikker hånda i buksa da man er ute blant folk.
Spoven Skrevet 25. juli 2006 #2 Skrevet 25. juli 2006 Jeg har sagt til mine barn at slikt gjør man på privaten, fra de var store nok til å skjønne forskjellen på hjemme og ute blandt folk.
Gjest Gjesta Skrevet 25. juli 2006 #3 Skrevet 25. juli 2006 Kan man ikke klø seg så lenge det er utenpå klærne?
Spoven Skrevet 25. juli 2006 #4 Skrevet 25. juli 2006 Utenpå klærne har jeg ingenting imot! Det glemte jeg å si i sted.
Gjest Gjest Skrevet 25. juli 2006 #5 Skrevet 25. juli 2006 Kan man ikke klø seg så lenge det er utenpå klærne? ← Nei, det er da temmelig uoppragent. De får gå i et annet rom/skjule det.
Spoven Skrevet 25. juli 2006 #6 Skrevet 25. juli 2006 Nei, det er da temmelig uoppragent. De får gå i et annet rom/skjule det. ← Selvfølgelig kan det gjøres diskret, men klør det, så klør det! Kan ikke påstå at det har noe med dårlig oppdragelse å gjøre! Kanskje om jeg legger godviljen til så går det på folkeskikk... Vet om flere godt voksne mannfolk som klør seg nedentil enn guttunger!
Gjest Gjest Skrevet 25. juli 2006 #7 Skrevet 25. juli 2006 Selvfølgelig kan det gjøres diskret, men klør det, så klør det! Kan ikke påstå at det har noe med dårlig oppdragelse å gjøre! Kanskje om jeg legger godviljen til så går det på folkeskikk... Vet om flere godt voksne mannfolk som klør seg nedentil enn guttunger! ← Slike voksne menn styrer hvertfall jeg unna...det er uhøflig. Og ord som "guttungen" (og "mannfolk") er like ille.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå