Gå til innhold

Lånekassa

Gjest Grønn Frosk

Anbefalte innlegg

Gjest Grønn Frosk

Skal begynne på andre året av en bachelor nå til høsten. Har betalet semesteravgiften, og meldt meg opp til eksamen, så alt skulle være ok. Allikevel står det på Lånekassa sine sider at "opptak og rett til utbetaling - ikke ok". På hjelp står det at dette kommer av at ikke semsteravgifte er betalt, eller at jeg ikke har meldt meg opp til eksamen, men det har jeg jo. Har prøvd å ringe skolen for å spørre, men der er det fortsatt ferie.

Vet noen hva dette kan komme av, siden jeg har betalt og meldt meg opp?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest

Er ikke bare at det er litt forsinket oppdatering nå i ferietiden da? Pengene kommer uansett ikke før i august, vel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grønn Frosk

Er det så enkelt?

Ble redd for at noe galt var skjedd med plassen min. Da tar jeg det mer med ro. Det stemmer forøvrig det du sier om at pengene ikke kommer før i august.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Når betalte du avgiften da??

Tar noen dager før den går inn i systemet.. om det fortsatt ikke er skjedd noe innen en uke ville jeg ringt å sjekket det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Dersom du betalte i slutten av juni burde den ha vært registrert for lenge siden. Jeg ville ha prøvd og funnet ut hvor pengene har havnet henne. Det er ofte kø hos Lånekassa nå før studiestart, så det kan være greit å få det unnagjort så fort som mulig dersom du må søke på nytt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...