Gjest Gjest Skrevet 25. juli 2006 #1 Skrevet 25. juli 2006 Noen som har noen formening om ansiktsrensservietter?? Jeg har kjøpt meg det nå, og det er jo troilig enkel vaske da, bare sveipe over med de morgen og kveld. trenger jo ikke en gang bruke noen krem. Men er de virkelig like gode som 'vanlige' produkter, rens-toner-krem?? I saåfall er det jo en genila oppfinnelse!!!!!! Så utrolig kjapt, syns de frisker opp ganske bra jeg.. Bruker de grønne, simple no1.
Chica Skrevet 25. juli 2006 #2 Skrevet 25. juli 2006 Tviler veldig på at de er like bra som rens - toner - ansiktskrem. Men - mye bedre enn ingenting!
kitekatt Skrevet 25. juli 2006 #3 Skrevet 25. juli 2006 Det er helt greit å bruke hvis du ikke bruuker noe makeup på huden eller har problemer med huden din. Bruker du noe på den, ville jeg kjørt rensemelk/ toner. det renser litt dypere
Gjest Tanita Skrevet 25. juli 2006 #4 Skrevet 25. juli 2006 Det er helt greit å bruke i en peridoe, f eks om du er på ferie en ukes tid. Men den vil aldri kunne erstatte krem eller en ordentlig rens med renemelk/-skum/gel og toner.
Gjest TS Skrevet 25. juli 2006 #5 Skrevet 25. juli 2006 JEg har litt uren hud, men bruker lite sminke, har prøvd meg på servietter nå en periode, og huden har ikke blitt verre.. ble faktisk verre da jeg her en dag tok en ekstra rens med mine ordentlige produkter Blir student til høsten så må finne billige løsninger...
Gjest Gjest Skrevet 26. juli 2006 #6 Skrevet 26. juli 2006 Den simple no.1 grønne pakningen! Er den beste våtserviettene du finner på markedet mener jeg til normale priser, vell og merke! Jeg bruker ikke noe annet enn det jeg når jeg vasker meg om kvelden.. Men tar alltid på meg nattkrem etterpå for det.. GÅr så fint atte! Jeg pleier å ha noe i kinnene hver dag,men trenger ikke noe dyre rensekremer for det! Bruker den bare om kvelden... Om morgenen tar jeg bare på dagkrem, er ikke noe vits å rense huden om morgenen syens jeg.. Bare skyller med kaldt vann Men jeg har jo veldig ren hud da, så trenger jo ikke noe mer, men har man uren hud og mye kviser så vil jeg anbefale litt dyrere produkter..
Gjest ts Skrevet 26. juli 2006 #7 Skrevet 26. juli 2006 Den simple no.1 grønne pakningen! Er den beste våtserviettene du finner på markedet mener jeg til normale priser, vell og merke! Jeg bruker ikke noe annet enn det jeg når jeg vasker meg om kvelden.. Men tar alltid på meg nattkrem etterpå for det.. GÅr så fint atte! Jeg pleier å ha noe i kinnene hver dag,men trenger ikke noe dyre rensekremer for det! Bruker den bare om kvelden... Om morgenen tar jeg bare på dagkrem, er ikke noe vits å rense huden om morgenen syens jeg.. Bare skyller med kaldt vann Men jeg har jo veldig ren hud da, så trenger jo ikke noe mer, men har man uren hud og mye kviser så vil jeg anbefale litt dyrere produkter.. ← Men så tenker jeg at uren hud også trenger noe enkelt, og ro på seg til å bli fin jeg da.. Ikke hundre å ørten forksjellig renser og skrubber og kremer.. Det irrtiterer jo bare huden mer.. Æsj, hater huden min, men syne simple no 1. er knall jeg. Skal prøve å bruke nattkrem jeg også, har ikke tenkt på det engang
lillesky Skrevet 26. juli 2006 #8 Skrevet 26. juli 2006 Jeg bruker VIC sine når jeg reiser. Er de eneste jeg ikke får utslett av. Men jeg bruker dagkrem også, uansett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå