Gå til innhold

Egenpleie før bryllup

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_SnartFru_*
Skrevet

Jeg gifter meg om tre uker og prøver så godt jeg kan å være flink med egenpleie for å bli flott på den store dagen.

Dvs at jeg tutler med ansiktspleie, body lotion, fotpleie (bad, fil og fantastisk krem fra Scholl), neglpleie, masse mosjon og masse vann. Og selvfølgelig litt naturlig brunfarge.

Er det noe jeg har glemt, eller har dere noen lure tips?

Jeg har heldigvis et godt utgangspunkt, så det er egentlig bare behov for litt finpuss :)

Tenker å ta en hårkur, noen tips om en god en? Har normalt hår, litt sånn nordisk og tynt.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Pusen_*
Skrevet

Det alle viktigste er å ikke stresse.. Slapp av, ta lange bad. Kos deg frem til den store dagen. Og selvfølgelig, PÅ den store dagen!! :klem:

Gratulere på forskudd!!! :klem::klem::klem::klem:

Gjest Gjest_SnartFru_*
Skrevet

Takk! Stresser ikke (selv om det kanskje kan høres slikt ut!), nyter å ta litt ekstra vare på meg selv :)

Gjest Gjest_Pusen_*
Skrevet

Det er bra, jeg giftet meg selv i fjor, og det var deilig å pleie litt med seg selv. :ler:

Skrevet (endret)

Det er riktig det Snart_Fru!! Stort sett er det jo vi kvinner som styrer og baler mht bryllupsforberedelser og da skal vi så ABSOLUTT dille og dalle litt med oss selv. Jeg er sånn kontrollfrik så 2 uker før bryllupet var alt "taima og tilrettelagt"

Min kjære syntes jeg hadde styra så mye så han gav meg et veldig overraskende og sæærs kjærkomment avbrekk på sånn spa-salong her i byen ca 3 dager før "the big day". Når jeg var ferdig der henta han meg i bilen, vi kjørte hjem og der venta en kjempego' middag :ler: Pizza og øl!! Hahahaa...... MEN det var RÅdigg!!!

Hihi..han er no søt da....

Endret av Scorpina
Skrevet

Høres ut som du dekker det meste :9 Bare vær forsiktig med ansiktsmasker eller å gå til hudpleier hvis huden din ikke er vant til det, for ofte kan man få litt utbrudd etter man har gjort det de første gangene ;)

Før jeg giftet meg tok jeg litt sol, manicure, glansvask i håret og stelte med føtter og hud :)

Skrevet

Skal gifte meg om én måned. Har vært påpasselig med den daglige egenpleien, kostet på meg en time hos hudpleier i begynnelsen av juli. Etter anbefaling fra hudpleieren skal jeg ta dyprens 8 dager før bryllupet for å være på den sikre siden i forhold til skumle utbrudd. 2 dager før skal jeg fikse negler, og dagen før har mamma bestilt to timers kroppsskrubb og massasje + farging av vipper og bryn :) Blir digg :)

Klippa og farget håret i begynnelsen av juli og fikk beskjed av frisøren at det holdt. Var visst i følge henne en fordel om det ikke var helt nyklippet - enklere å få oppsettingentil å sitte. Er også blondine, så sola holder fargen ved like ;)

Beste tipset jeg har fått er vel å få nok søvn den siste uka, slik at man unngår å være/se trøtt og sliten på den store dagen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...