Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har lyst på en brun eller mosegrønn fløyelskosedress, som ikke er for posete. Har noen sett noe som ligner på dette noe sted?

Videoannonse
Annonse
Gjest gjest1
Skrevet

Har lyst på en brun eller mosegrønn fløyelskosedress, som ikke er for posete. Har noen sett noe som ligner på dette noe sted?

Jeg har veldig mange kosedresser og kjøper noen av og til, men jeg kan ikke huske å ha sett noen i fløyel :klø:

Kan ihvertfall si at B-young har noen par typer kosedresser ;)

Skrevet

Juicy Couture har noen snertne kosedresser i fløyel. Tror de har hatt det på BikBok også?

Gjest Gjest
Skrevet

laredote.no har noen som passer til beskrivelsen din...

Gjest Kanelia
Skrevet

Har sett slike kosedresser på B Young og Cubus, men det er noen uker siden.

Skrevet

B-Young har dem, men ikke i brunt denne sesongen. Men de har en grønn, smaragdfarget en.

Skrevet (endret)

Takker! Jeg får lete litt på B-young, Bik-bok og Cubus. Fant ingen på La Redoute (er forsåvidt mest glad i å prøve plagget først)

Hvor har de gode kosedresser, forresten? for dere som har flere i skapet?

Endret av Murf
Skrevet

Jeg har sikkert åtte stykker fra B-Y, siden jeg har ekstrajobb der. De holder seg fine og er billige! 199,- for hele dressen. Anbefales!

Skrevet
Jeg har sikkert åtte stykker fra B-Y, siden jeg har ekstrajobb der. De holder seg fine og er billige! 199,- for hele dressen. Anbefales!

De er helt nyyydelige!! :)

Gjest Kanelia
Skrevet
Takker! Jeg får lete litt på B-young, Bik-bok og Cubus. Fant ingen på La Redoute (er forsåvidt mest glad i å prøve plagget først)

Hvor har de gode kosedresser, forresten? for dere som har flere i skapet?

Jeg har en fra B Young som jeg er veldig fornøyd med. Mamman min har en fra Cubus og den er også bra.

Skrevet

Har ikke H&M noen i sin nye høstkatalog mon tro? :klø: Var iallefall noen fine kosedresser der som jeg skal ha. :Nikke:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...