Millis Skrevet 25. juli 2006 #1 Skrevet 25. juli 2006 Trenger bher i str. 70 D og vil ha en som støtter godt og har full cup. Og gjerne litt minimizer effekt. Ser at de har noen fra BEST inne på laredoute. Noen som har prøvd disse og kan fortelle meg litt? Blir kanskje litt billigere å bestille herfra enn bravissimo tenkte jeg?
momo Skrevet 25. juli 2006 #2 Skrevet 25. juli 2006 Jeg har bestilt flere bh`r fra laredout. Jeg bruker 75D, og alle de har faktisk passet bra. De jeg liker best var faktisk noen jeg kjøpte i en 2 pack som var ganske billig.
Millis Skrevet 25. juli 2006 Forfatter #3 Skrevet 25. juli 2006 Jeg har bestilt flere bh`r fra laredout. Jeg bruker 75D, og alle de har faktisk passet bra. De jeg liker best var faktisk noen jeg kjøpte i en 2 pack som var ganske billig. ← Noen du spesielt vil anbefale?
momo Skrevet 25. juli 2006 #4 Skrevet 25. juli 2006 De jeg bestilte som jeg likte best var der ikke nå i høstkatalogen desverre. Men alle satt bra på, og var riktig i str. Synes de var i god kvalitet og. Tror jeg kjøpte litt forskjellige merker, men husker ikke helt hvilke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå