Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Popin
Skrevet

Så de nye jentene som skal være med i topmodell... Side2.no Ikke mange naturlig pene der synes jeg, men godt å se egentlig at de ikke trenger være feilfrie :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Madam Felle
Skrevet

Det var en del som var veldig pene, i mine øyne ;)

Gjest gjest1
Skrevet
Det var en del som var veldig pene, i mine øyne  ;)

enig der!

og virker som de har bedre utganspunkt i år enn hva de hadde i fjor.............

Gjest Tanita
Skrevet

En firedel var pene. Men ser ikke ut som at de legger vekt på at de skal ha en pen og sunn hud...

Gjest *kosejoker*
Skrevet

Nei, enig! Flere av de som jeg syntes var lite tiltalende. Men reagerte litt på at det var 4 16-åringer med der? Er ikke de litt unge?

Gjest gjest1
Skrevet
Nei, enig! Flere av de som jeg syntes var lite tiltalende. Men reagerte litt på at det var 4 16-åringer med der? Er ikke de litt unge?

Er vel slik at jo yngre, jo bedre. Vanskelig å hevde seg internasjonalt dersom man er 25 liksom

Gjest gjest1
Skrevet

Synes det var mange pene jenter der jeg

Gjest *kosejoker*
Skrevet
Er vel slik at jo yngre, jo bedre. Vanskelig å hevde seg internasjonalt dersom man er 25 liksom

Joda, men så spørs det jo om de takler presset som kan komme fra en slik konkurranse da?

Gjest gjest1
Skrevet
Joda, men så spørs det jo om de takler presset som kan komme fra en slik konkurranse da?

Tipper det presset er langt større for jenter som ikke får bryne seg i en konkurranse først, som sendes rett til Milano eller Paris alene 15 år gamle

Gjest Tanita
Skrevet

I modellbransjen er det i den alderen de starter. 14, 15 år. Når man er 25 år, er man "gammel" og ferdig (bortsett fra kate moss, naomi campbell og de andre største) i det yrket.

Gjest gjest1
Skrevet

Riktig lysseting og sminke kan gjøre alle pene. Noen av de store toppmodellene ser heller ikke så bra ut uten sminke og i grelt dagslys.

Gjest Tanita
Skrevet

De må kunne vise seg i alle slags lys, både med og uten sminke. På bilder, video og catwalk... Der kan de ikke skjule seg under retusjering. Derfor vil de ha så glatte og "flate" ansikter som mulig.

Gjest gjesta
Skrevet

Jeg har ikke sett på bildene av de nye jentene, men ville egentlig bare si at det er andre kvaliteter enn klassisk skjønnhet de ser etter i denne sammenhengen... :)

Gjest gjest1
Skrevet

tja, mote er å få tak i de med klassisk skjønnhet ELLER spesielle ansikter...

var flere her som jeg virkelig likte, i motsetning til ifjor, da var det jo ingen med spesiell skjønnhet bortsett fra hun med det korte blonde håret som var med omtrent til slutt!

Gjest Tanita
Skrevet

Noen av de skjønner jeg ikke fikk være med... Mistenker for at det var veldig få påmeldte deltagere...

Gjest gjest1
Skrevet
Noen av de skjønner jeg ikke fikk være med... Mistenker for at det var veldig få påmeldte deltagere...

hoho det var det jeg mistenkte ifjor!! så du den sesongen? helt forferdelig..

men i år ser det ut til å være en smule bedre tho!

Gjest Tanita
Skrevet

Ja, jeg så første episode eller noe sånt... DA var jeg flau over å være norsk! Liksom at de ikke kunne finne et bedre utvalg... Flaut...

Gjest gjest1
Skrevet
tja, mote er å få tak i de med klassisk skjønnhet ELLER spesielle ansikter...

var flere her som jeg virkelig likte, i motsetning til ifjor, da var det jo ingen med spesiell skjønnhet bortsett fra hun med det korte blonde håret som var med omtrent til slutt!

Jeg kjenner to som var med i fjor, og de er veldig pene synes jeg

Gjest gjest1
Skrevet
Jeg kjenner to som var med i fjor, og de er veldig pene synes jeg

eneste jeg syns hadde noe å vinne på utseende, var hun korthåra blonde (husker ikke hva hun het) som var med til finalen med de andre landene, og ei til som var langhåra, husker dog ikke navnet hennes heller.... resten syns jeg var bare average pene.

Gjest Tanita
Skrevet

Liksom, jenter som trodde de skulle bli modeller, og så var de ikke interessert i å ta seg best mulig ut engang...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...