Gjest Bellatrix Skrevet 25. juli 2006 #1 Skrevet 25. juli 2006 Nå har det nylig vært 2 tråder på ri&ros om en gjest som laget en tråd som var en personlig medling til en registrert bruker. Tråden ble slettet fordi gjester ikke har lov til å skrive på Personlige Meldinger. Hva synes dere om det? Bør gjester få lov til å starte tråder som er direkte rettet mot en registrert bruker? Jeg synes det er greit som det er nå. En av mange fordeler med å være regisrtert er at man kan ha personlig kontakt med folk, og sånn synes jeg det et bra å ha det.
Gjest Gjest Skrevet 25. juli 2006 #2 Skrevet 25. juli 2006 Jeg synes ikke det er nødvendig. Det er ikke så veldig vanskelig å registrere seg dersom man trenger å kontakte noen personlig.
Gjest gjest1 Skrevet 25. juli 2006 #4 Skrevet 25. juli 2006 Nei, jeg synes det er greit slik det er nå. Hvorfor registrere seg dersom man har akkurat de samme fordelene som gjest? Dessuten finnes det flere andre måter å kontakte hverandre på via internett enn akkurat personlige meldinger her på kg.
Gjest Chrizzy Skrevet 25. juli 2006 #5 Skrevet 25. juli 2006 Jeg synes det hadde vært artig om gjester kunne gjøre det. Men jeg skjønner at det er en funksjon som er forbeholdt registrerte. Nå var jo dette en snill gjest, men det finnes mange ulike typer av gjester. Hadde ikke vært morsomt å komme inn på kg og lese Chrizzy du er ei xxxxx. Jeg tror nok noe lignende kunne ha skjedd... Om man leser gjennom hele tråden på ris og ros så kan man se at det ikke var en så enkel problemstilling som det skisseres her. Det var også snakk om at tråden bare ble slettet, uten noen forklaring og grunn. Jeg mener enda at man kunne stengt den og forklart hvorfor. Dette er da ikke gamle kommunist russland vi befinner oss i
Trampe Skrevet 25. juli 2006 #6 Skrevet 25. juli 2006 Noen fordeler må da registrerte brukere få ha. Jeg tror PM ville vært helt annerledes om gjester fikk skrive der. Noen ødelegger for alle.
Gjest Gjesta Skrevet 25. juli 2006 #7 Skrevet 25. juli 2006 Innboksen er full nok som den er, det er så mye stress med all den tømmingen.
Gjest Chrizzy Skrevet 25. juli 2006 #8 Skrevet 25. juli 2006 Innboksen er full nok som den er, det er så mye stress med all den tømmingen. ← Jamen det var ikke det hun hovedsaklig mente (tror jeg da). Hun mente om en bruker kan starte en tråd til en registrert Tenk så mange morsome tråder det hadde blitt til deg da
Gjest Bellatrix Skrevet 25. juli 2006 #9 Skrevet 25. juli 2006 Jeg mener enda at man kunne stengt den og forklart hvorfor. ← Det er jeg enig i. Jamen det var ikke det hun hovedsaklig mente (tror jeg da). Hun mente om en bruker kan starte en tråd til en registrert Tenk så mange morsome tråder det hadde blitt til deg da ← Det var det jeg mente, ja. Ikke pm-er, men tråder som var startet som en melding til en bruker.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå