Gå til innhold

Han sa han skulle lære meg om sex...

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

He, he. AS IF........ Hør bare:

Jeg ble kjent med denne mannen for litt over et år siden. Han var snill, sjarmerende, pratsom, frekk, tøff, direkte, pålitelig. Vi ble gode venner. Jeg var jomfru på det tidspunktet, men det varte ikke lenge! Han har en fantastisk deilig kropp (liten og tett, ikke akkurat et skjønnhetsideal, men for meg er han verdens deiligste.)

Han smilte lure smil og sa han ville lære meg om sex, erotikkens hemmeligheter. Han har mye erfaring med sånt noe.

Jeg hørte på med stjerner i øynene og tenkte rosenrøde tanker om at nå skal jeg bli en fullblods elskerinne...

Sånn gikk det IKKE. Nå er det jeg som lærer HAM, har jeg inntrykk av. Han er mye eldre enn meg, og en veldig selvsikker mann. Jeg har utviklet meg veldig siden jeg møtte ham. (seksuelt)

Jeg fantaserer mer enn før, vil eksperimentere, leke, sammen med ham.

Kjøpte kroppsmaling her en dag i håp om å få en deilig stund med morsom maling av meg og ham. Men nei, sånt hadde han ikke interesse for.. Han vil ha meg med på jentesex, gruppesex, orgier... Men det vil ikke jeg.

Var det det han mente med å lære meg om sex?? spør jeg meg selv. Det var visst det.

Oh my god..

Og jeg som bare vil holde meg til egen seksualitet...Og hans. (Vi er kjærester nå.)

Jeg føler meg så frustrert, nå som jeg endelig tør å utfolde meg skikkelig sexuelt så venter han at jeg vil være med på gruppesex o.l.............med en gang,

og det er ekkelt!

Han sier til meg: "Du venner deg nok til tanken etterhvert. Det er kjempedigg, det lover jeg deg..." osv, osv, osv...

*murrer sint*

Har sagt fra til ham akkurat hva jeg mener.

Men det har ikke hjulpet så langt.

Jeg utelukker ikke at jeg kan finne tanken fristende en gang, men det skal skje helt på mine egne premisser. Så det så! Og ikke hans. Nå føler jeg at han vil det bare for å få nyte synet av meg i gang med andre....

*lei og frustrert*

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Hjelpe meg. Hva er det slags idiot du har rota deg bort i. Dump den idioten og finn deg en ordentlig mann. Du kaster bare bort tiden din på den taperen.

Mann31

• Liker 1
Gjest Anonymous
Skrevet

Skjønner deg icon_wink.gif

Opplevde mye av det samme, bortsett fra at jeg ikke var jomfru. Og han skulle ikke lære meg. Vi skulle utforske og utvikle vår sexualitet sammen.

Den gang jeg sa nei til trekant (pikesex) for ørtende gang virket det som om det sank inn i ham, siden har han ikke spurt.

Jeg fortalte ham som deg, at jeg utelukker ikke at jeg en gang kan få lyst til det.

Men la den lysten komme fra meg, og ikke fra det at jeg føler meg presset.

Joa, han respekterte det sa han, og siden den gang har vi ikke utforsket sexualiteten vår, ikke lekt sammen, ikke prøvd nye ting.

Lysten hans forsvant nesten .....

Var det pga av at jeg ikke ville ha trekant at han ikke har lyst på meg elnger?

Mistet han lysten da jeg sa at det blir ikke aktuellt på noe tidspunkt å ha trekant sammen med en veninne av meg?

Var det da jeg sa at jeg ville bygge opp tilliten mellom oss først, gi oss en sjanse å bli trygge på hverandre at han mistet lysten?

Var det da jeg sa at hvis det blir aktuellt vil jeg også ha noe jeg skulle ha sagt når det gjelder valg av sexpartner?

Jeg skjønner ikke hva som skjer med oss.

Var jeg så lite verdt?

Skrevet

Jøje meg...får ikke lille duttebassen det som han vil og begynner å furte? be ham holde pusten du - og gjerne litt for lenge icon_razz.gif

ærlig talt...en sånn fyr hadde jeg ikke kastet bort tiden på!

• Liker 1
  • 16 år senere...
Skrevet

Det er ikke stort å lære om sex egentlig. Kjeppen skal inn i et hull. Vanskeligere er det ikke.

Anonymkode: 2af79...b1b

Skrevet

Tråden er 16 år gammel 😳😂

Anonymkode: 67d55...ca7

• Liker 10
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke stort å lære om sex egentlig. Kjeppen skal inn i et hull. Vanskeligere er det ikke.

Du har meget mye å lære! Kjeppen skal inn i et hull? Sex handler ikke kun om menns behov. 

Anonymkode: d23a4...295

• Liker 2
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Tråden er 16 år gammel 😳😂

Anonymkode: 67d55...ca7

Akkurat det samme tenkte jeg! 🤣

Anonymkode: b0159...14b

Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Images_(15).jpg

• Liker 3
Skrevet
22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Spørs om ikke TS har hatt mye erfaring med flere menn etter denne kjæresten i først innlegg, gitt.

Og dette var en tråd om sex mellom mennesker og ikke treverk og slikt. 

hahahaha fikk en tanke her om at du kanskje er tenåringssønnen til hun som startet tråden, det hadde vært et kult sammentreff. 

Anonymkode: 59904...918

• Liker 5
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Akkurat det samme tenkte jeg! 🤣

Anonymkode: b0159...14b

Wow, for et sammentreff 😬

Anonymkode: c78a9...9be

Skrevet

Jeg lurer så jævli på hva vedkommende har holdt på med på internettet for å få fram denne tråden, og så har personen følt at det var så viktig at h*n måtte kommentere det der...

• Liker 3
Skrevet

Hvordan gikk det, TS? 😂

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...