Gjest Gjest_Guri_* Skrevet 25. juli 2006 #1 Skrevet 25. juli 2006 Hei Lassie, kan du ikke fortelle om din store dag? (Jeg gifter meg i samme kirke som deg om kort tid, forresten)
Lassie Skrevet 25. juli 2006 #2 Skrevet 25. juli 2006 Jeg skal prøve å få laget et referat i dagboken min i dag Er du registrert her, så vil jeg gjerne sende deg en pm og "skravle" litt om kirka.
Gjest Gjest_Guri_* Skrevet 25. juli 2006 #3 Skrevet 25. juli 2006 Er ikke registrert her, dessverre. Håper du var fornøyd med kirken..?
Lassie Skrevet 25. juli 2006 #4 Skrevet 25. juli 2006 Du kan jo registrere deg?! Vi var fornøyde med kirken, og veldig fornøyde med presten (vi hadde ikke sognepresten, men kappellan) - men vi var ikke overvettes fornøyd med organisten. Men vielsen var flott likevel!
Lassie Skrevet 25. juli 2006 #5 Skrevet 25. juli 2006 Og husk å si fra til kirketjeneren at han ikke skal gi signal til organisten før dere sier fra, han vi hadde som kirketjener var for kjapp...
Gjest Gjest_Guri_* Skrevet 25. juli 2006 #6 Skrevet 25. juli 2006 Er ikke helt komfortabel med å registrere meg enda.. Vi skal også ha kapellanen! (Hauge) Synes han er skjønn . Hva var galt med organisten? Og hvordan gi beskjed til kirketjener? Man treffer vel ikke ham før det braker løs, gjør man? Takk for at du svarer! Har fulgt med på planlegningen din
Lassie Skrevet 25. juli 2006 #7 Skrevet 25. juli 2006 Hauge er herlig, da er dere også kjempeheldige!! Organisten nektet å legge ned solistens sanger et hakk, så solisten vår som egentlig er Alt måtte synge Sopran, og hun avbrøt midt i øvingen med solisten fordi telefonen hennes ringte + at hun presterte å starte på en begravelsessalme da vi skulle ha "Kjærlighet er lysets kilde". Heldigvis hentet hun seg fint inn igjen, så overgangen var bra. For all del, hun var helt grei, men det er ikke den første jeg hadde valgt igjen Kirketjeneren kom inn i kirkestua der vi satt og ventet før vielsen, han, for å fortelle at det var han som skulle gi signal til organisten og slikt. Så vi fikk utvekslet et par ord med ham før vielsen. Lykke til! Når står begivenheten?
Gjest Gjest_SnartFru_* Skrevet 25. juli 2006 #8 Skrevet 25. juli 2006 Jeg gifter meg 12. august Så fint at dere kunne sitte i kirkestuen! Jeg trodde vi måtte sitte i bilen og vente på at gjestene skulle gå inn, jeg.. Avtalte dere dette på forhånd, eller?
Gjest Gjest Skrevet 25. juli 2006 #9 Skrevet 25. juli 2006 Og husk å si fra til kirketjeneren at han ikke skal gi signal til organisten før dere sier fra, han vi hadde som kirketjener var for kjapp... ← Lassie, Lassie, Lassie.... Jeg SA jo at du måtte si ifra om dette, og lære av min feil.. Er nok samme fyr. Veldig ivrig og blid, men ALT for kjapp mht dør. Som sagt ikke stas å stå i yttertøyet når alle snur seg og musikken spiller og døren er vidåpen. -den du vet
Lassie Skrevet 25. juli 2006 #10 Skrevet 25. juli 2006 Jeg gifter meg 12. august Så fint at dere kunne sitte i kirkestuen! Jeg trodde vi måtte sitte i bilen og vente på at gjestene skulle gå inn, jeg.. Avtalte dere dette på forhånd, eller? ← Vi sto utenfor "bakinngangen", like ved menighetskontoret der, da presten kom. Så da fulgte han oss inn, syntes det var for ille at vi skulle stå gjemt bak der og vente. Så bare stå bak der så sier han nok fra Lassie, Lassie, Lassie.... Jeg SA jo at du måtte si ifra om dette, og lære av min feil.. Er nok samme fyr. Veldig ivrig og blid, men ALT for kjapp mht dør. Som sagt ikke stas å stå i yttertøyet når alle snur seg og musikken spiller og døren er vidåpen. -den du vet ← Lalala.... Kjære, kjære deg... Tror du virkelig jeg husket det sånn i siste øyeblikk? Jada, men jeg lærte ikke av dine feil.. Men jeg husket det nå, at du hadde sagt det til meg Kanskje gjest_Guri husker det, da
Gjest Gjest_Guri_* Skrevet 26. juli 2006 #11 Skrevet 26. juli 2006 Jeg skal huske det! Men det blir jo litt rart å si "hør her, ryktene sier at du er altfor rask med døren, kan du være så snill å vente til vi har sgat at vi er klare?"
Gjest Gjest_Guri_* Skrevet 26. juli 2006 #12 Skrevet 26. juli 2006 Finner ikke dagboken din, Lassie..?
Gjest Gjest Skrevet 26. juli 2006 #14 Skrevet 26. juli 2006 Jeg skal huske det! Men det blir jo litt rart å si "hør her, ryktene sier at du er altfor rask med døren, kan du være så snill å vente til vi har sgat at vi er klare?" ← Hehe, Ville heller sagt noe til presten om at man har hørt om bryllup der slikt er skjedd, og at det er veldig vikitg at man får litt tid alene før man går inn. Treenger ikke nevne at det er dette stedet som det stadig skjer med.
Lassie Skrevet 26. juli 2006 #15 Skrevet 26. juli 2006 Eller bare si fra til kirketjeneren når dere prater med ham at dere ønsker at dørene skal være lukket når dere kommer fram sånn at han kan åpne dem først når dere har rettet på klærne osv. mens dere står utenfor inngangen.
Gjest Gjest_SnartFru_* Skrevet 26. juli 2006 #16 Skrevet 26. juli 2006 Så koselig å lese referatet ditt! Hørtes jo helt fantastisk ut. Gleder meg enda mer nå!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå