CurlySue78 Skrevet 25. juli 2006 #1 Skrevet 25. juli 2006 Er det noen som har sett slike store cremefargede (evt hvite) paraplyer i Oslo? Evt gammelrosa, men det regner jeg med er vanskeligere å få tak i ...
Missbumblebee Skrevet 25. juli 2006 #2 Skrevet 25. juli 2006 (endret) Hvis det er i tilfelle regn på bryllupsdagen, så kan jeg anbefale gjennomsiktige paraplyer. Jeg var forlover for noen år siden og det pøsregnet når brudeparet kom ut fra kirken. Takket være en så nøytral paraply ble bildene på kirketrappa kjempefine. Vet forøvrig ikke hvor du får tak i det nå, så jeg var kanskje ikke til noe hjelp i det hele tatt. Endret 25. juli 2006 av Missbumblebee
CurlySue78 Skrevet 25. juli 2006 Forfatter #3 Skrevet 25. juli 2006 Sikkert god idé Da spør jeg om noen vet hvor man får kjøpt stor creme, hvit, gammelrosa eller gjennomsiktig paraply i Oslo området
miss77 Skrevet 25. juli 2006 #4 Skrevet 25. juli 2006 Trenger også paraply sånn just in case. Ellers så satser vi jo selvsagt på strålende vær Om du finner det ut, så si ifra da Og forresten, hvor får man kjøpt hvite, fine lommetørkler? Er redd jeg trenger ett aldri så lite lager....
CurlySue78 Skrevet 26. juli 2006 Forfatter #5 Skrevet 26. juli 2006 Ville bare si at jeg fant gjennomsiktig paraply på Nille. Ikke kjempe stor, men grei nok -og kostet 29,90
miss77 Skrevet 26. juli 2006 #6 Skrevet 26. juli 2006 Ville bare si at jeg fant gjennomsiktig paraply på Nille. Ikke kjempe stor, men grei nok -og kostet 29,90 ← Glimrende! Løper til Nille i mårra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå