Gå til innhold

Stor creme/hvit paraply

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har sett slike store cremefargede (evt hvite) paraplyer i Oslo? Evt gammelrosa, men det regner jeg med er vanskeligere å få tak i ... ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Hvis det er i tilfelle regn på bryllupsdagen, så kan jeg anbefale gjennomsiktige paraplyer. Jeg var forlover for noen år siden og det pøsregnet når brudeparet kom ut fra kirken. Takket være en så nøytral paraply ble bildene på kirketrappa kjempefine.

Vet forøvrig ikke hvor du får tak i det nå, så jeg var kanskje ikke til noe hjelp i det hele tatt. :ler:

Endret av Missbumblebee
Skrevet

Sikkert god idé :)

Da spør jeg om noen vet hvor man får kjøpt stor creme, hvit, gammelrosa eller gjennomsiktig paraply i Oslo området ;)

Skrevet

Trenger også paraply sånn just in case. Ellers så satser vi jo selvsagt på strålende vær ;) Om du finner det ut, så si ifra da :)

Og forresten, hvor får man kjøpt hvite, fine lommetørkler? Er redd jeg trenger ett aldri så lite lager....

Skrevet

Ville bare si at jeg fant gjennomsiktig paraply på Nille. Ikke kjempe stor, men grei nok -og kostet 29,90 :)

Skrevet
Ville bare si at jeg fant gjennomsiktig paraply på Nille. Ikke kjempe stor, men grei nok -og kostet 29,90 :)

Glimrende! Løper til Nille i mårra :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...