Gjest Gjest Skrevet 25. juli 2006 #1 Skrevet 25. juli 2006 Si noen diskusjonsforum som er bedre enn KG? Noen som har mer brukere, er like mye oppdatert, noen som er så aktivt brukt som KG?
Gjest Sativa Skrevet 25. juli 2006 #2 Skrevet 25. juli 2006 Nei KG igger vel bra an sånn sett Masse medlemmer og høye beslkstall. Men ellers så kommer det vel litt an på hva man ønsker å diskutere / lære mer om. Det fines jo et hav av muligheter der ute. Selv så bruker jeg et par tre andre "spesialforum" som jeg sper på med.
Gjest Gjest Skrevet 25. juli 2006 #3 Skrevet 25. juli 2006 Liker litt mindre forum, med folk som er lit flinkere til å diskutere sak fremfor person og gjerne tar opp ting på en litt annen måte menn ved bruk av smily med applaus og nikking.
Gjest Chrizzy Skrevet 25. juli 2006 #4 Skrevet 25. juli 2006 Kan dere ikke skrive navnet på de forumene da?
Gjest BagLady Skrevet 25. juli 2006 #5 Skrevet 25. juli 2006 Jeg følger med her og på et par andre forum, de fleste er spesialforum som ikke interesserer så veldig mange. Men det er greit å kunne møtes en plass og utveksle erfaringer Vet ikke hvilket forum jeg vil kalle "best". Alt til sitt bruk.
Gjest lilletroll Skrevet 25. juli 2006 #6 Skrevet 25. juli 2006 Jeg har registrert meg og vært innom flere forum, men KG er det eneste jeg har forblitt på...
Gjest Gjest Skrevet 25. juli 2006 #7 Skrevet 25. juli 2006 Jeg synes absolutt KG er best. Men akkurat nå er det sommertider, og dermed lav aktivitet og fantasi...
Gjest Bellatrix Skrevet 26. juli 2006 #8 Skrevet 26. juli 2006 Si noen diskusjonsforum som er bedre enn KG? Noen som har mer brukere, er like mye oppdatert, noen som er så aktivt brukt som KG? ← For min del handler ikke et godt forum bare om at det må være mange medlemmer eller være mange nye tråder hele tiden. Det handler også om hva slags ting som diskuteres, hvilke folk som er der og hvordan man får kontakt med andre brukere. I forhold til det siste så kan mindre foraer være bedre fordi det blir lettere å bli kjent med folk. Jeg er mer på et annet forum enn kg. Det er et lukket forum. Vi har en god stemning og er stort sett bare trivelige folk.
Gjest gjest1 Skrevet 26. juli 2006 #9 Skrevet 26. juli 2006 Hvis man legger trykk på ordet "diskusjon" så synes jeg KG har tapt seg. Det er vel en blanding av brukere og regler som har ført til det. Men jeg er ikke på andre forum
Gjest Bellatrix Skrevet 26. juli 2006 #10 Skrevet 26. juli 2006 Jeg er ikke på foraer bare for å diskutere, men også for å ha det hyggelig og bli kjent med folk. For meg er foraer en sosial arena. Jeg gjør da andre ting enn bare å diskutere med folk jeg møter irl.
Gjest Gjesta Skrevet 26. juli 2006 #12 Skrevet 26. juli 2006 Sier seg selv at KG er best, det er jo her jeg er. Ellers er jeg enig med Frysepulver.
Gjest Hedda Gabler Skrevet 26. juli 2006 #13 Skrevet 26. juli 2006 Liker litt mindre forum, med folk som er lit flinkere til å diskutere sak fremfor person og gjerne tar opp ting på en litt annen måte menn ved bruk av smily med applaus og nikking. ←
Gjest Hedda Gabler Skrevet 26. juli 2006 #14 Skrevet 26. juli 2006 Sorry, måtte. Jeg liker KG best, både på grunn av brukerne (mange hyggelige!) og diskusjonene (synes ikke alt var bedre før, nei). Er også i hovedsak fornøyd med modereringen.
Gjest gjest1 Skrevet 26. juli 2006 #15 Skrevet 26. juli 2006 KG er stort og aktivt. Og jeg er mye her. Mn jeg bruker andre fora mere. Noen spesielforum for hobbyer og et for ren skravling; velsignet fritt for moderering uahengig av avsporing av tråd eller mulige personangrep. Men så er dette er fora hvor tonen er veldig løs og god, en kan slenge litt med leppa uten at det blir tolket og spekulert i hytt og pine. Men KG er bra, det. Og variert.
Gjest Hedda Gabler Skrevet 26. juli 2006 #16 Skrevet 26. juli 2006 (endret) Hvilke andre fora bruker dere, da? Jeg har vært såvidt innom hagegal, men det blir jo et spesialforum. Men jeg er åpen for nye fora, asså! Endret 26. juli 2006 av Hedda Gabler
Gjest Sorte Får Bææ Skrevet 26. juli 2006 #17 Skrevet 26. juli 2006 (endret) KG er en av Norges mest aktive forum, og kanskje sånn sett Norges "beste" generelle forum. Endret 26. juli 2006 av Slangen
Gjest Gjest Skrevet 26. juli 2006 #18 Skrevet 26. juli 2006 KG har tapt seg. Det er utrolig mange gjester her som er inne for å slenge dritt. Ellers har medlemsmassen også tapt seg. Mange tåler ikke en fleip og tar seg selv altfor høytidelig. Om man er uenige med noen, føles det noen ganger som om enkelte bare går inn for å vinne diskusjonen. Dette gjøres uten å se på andre sine motargumenter, man tviholder på egne argumenter og har verdens største skylapper i forhold til at det kan være noe som helst riktig i motstanderens argumentasjon. Det aller morsomste er at det gjerne står en heiagjeng bak disse personene og applauderer fram disse ufordragelige menneskene.
Gjest Gjesta Skrevet 26. juli 2006 #19 Skrevet 26. juli 2006 Jeg bruker nok mest tid på Kg av de foraene jeg er innom, men jeg må også si at jeg syns at Kg har tapt seg siden jeg starta her i 2003. Syns egentlig at det har blitt for stort. Før hadde jeg muligheten til å følge med på de fleste diskusjoner og nye innlegg som kom i løpet av en dag, men nå blir det mest til at jeg følger med på noen få fordi det blir for mye å holde styr på ellers... Likte meg bedre sånn det var før, men for all del - Kg er et ålreit forum!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå