Gå til innhold

Stemmer det at det kommer mer luft?

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Leste her inne for noen dager siden at om det kommer mye luft ut av xxxx når man har sex, så kan det være fordi man er slapp? Eller i alle fall at det kommer mindre luft om man ikke er slapp?

Jeg lurer på om det ikke stemmer. Like etter jeg hadde fått barn så syntes jeg det kom mer luft ut. Jeg har trent mye, det kommer aldrig luft ut nå. Det kommer faktisk mindre nå enn det gjorde før jeg fikk barn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

du er vel bare litt mer åpen da... Jeg merker det i badekaret og jeg, hvis jeg legger meg langt ned med buken delvis opp, kjenner jeg at eg "fylles" opp med vann.

Trener pilates og når beina er langt oppe i luften, vel man kan bare si at de øvelsene gjør jeg aleine ;)

kommer og under samleie, men jeg tror ikke det har noe med å være slapp, hmm kansje?

Skrevet

Nei, du har rett Dragonfly! At man har slapp høne har ikke noe å si med at det kommer inn luft i vagina. Hvis han drar penis nesten ut og inn igjen kan det komme luft inn og det føles/hørs ut som en prompelyd når han "bunner" deg helt. HELT normalt og ikke noe å være flau over!!!

Gjest Gjest
Skrevet

Dessverre jenter, dette stemmer nok. Heng i og tren musklene dere. ;)

Gjest Gjest
Skrevet

både og...

Det henger jo sammen med at luft presses inn i vagina..

Det kan komme av "slark" ...dvs at du er for vid eller han for liten.....eller av at han drar seg så langt ut at han stadig "dytter" luft inn i deg...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...