Gjest gjest1 Skrevet 24. juli 2006 #1 Skrevet 24. juli 2006 Er det noen flere som har kjøpt dette albumet? Jeg elsker stemmen til Yorke og tror jeg kan like dette albumet når det bare får satt seg litt. Det kjølige lydbildet tiltaler og jeg ser nesten frem til sene høstkvelder med The Eraser som selskap Noen andre som liker Radiohead og Thom Yorke?
Gjest Gjesta Skrevet 25. juli 2006 #2 Skrevet 25. juli 2006 I dig. Har bare hørt kjapt gjennom plata en gang, men må si et par av låtene imponerte. Kan tenke meg at den er full av låter som vokser på deg og. Må nok kjøpes ja!
Ciara Skrevet 30. juli 2006 #3 Skrevet 30. juli 2006 Skal få kjøpt meg dette albumet snart. Har alt av Radiohead, så MÅ jo ha The Eraser også. Gleder meg, Thom Yorke har en så kjølig og sår stemme
Gjest gjest1 Skrevet 5. august 2006 #4 Skrevet 5. august 2006 Jeg blir bare mer og mer forelsket i dette albumet. Det surrer og går hele døgnet og setter meg i nesten i trance. Nydelig!
Gjest beekeeper Skrevet 13. august 2006 #5 Skrevet 13. august 2006 I Love! Tok litt tid, men nå har det satt seg. Blir mye spilling av dette albumet til Radiohead sitt kommer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå