Gjest Tweek Skrevet 24. juli 2006 #1 Skrevet 24. juli 2006 hva er deres favoritt sminke? merke, "tingen" jeg syntes solpudderet fra bodyshop er genialt.. ellers gjør jo mascara underverker, men jeg har ikke funnet et godt nok merke enda
Gjest Sammy Skrevet 24. juli 2006 #2 Skrevet 24. juli 2006 Føler meg ikke våken før jeg har på meg mascara. Om sommeren er jeg også avhengig av solpudder, føler meg litt mere fresh da ;)Ellers så bruker jeg foundation resten av året. Bruker forresten dior show mascara, ysl solpudder og foundation fra make-up store
Gjest Tweek Skrevet 24. juli 2006 #3 Skrevet 24. juli 2006 Bruker forresten dior show mascara, ysl solpudder og foundation fra make-up store ← føler alle bruker sånne dyre fine merker, jeg bruker hm og lóreal.. har et bodyshop.. er dior show et godt produkt?
Murron Skrevet 24. juli 2006 #4 Skrevet 24. juli 2006 bruker også solpudderet fra body shop, leppestiften fra estee lauder og lipglossen fra max faktor er skjønn..
Gjest Sammy Skrevet 24. juli 2006 #5 Skrevet 24. juli 2006 Jeg reiser mye så det meste blir handlet på tax-free. Har prøvd meg litt frem i løpet av årene, og har funnet ut at de dyre produktene som regel sitter bedre og varer lengre enn de billige. Men det er jo alltid unntak..
Gjest gjest1 Skrevet 24. juli 2006 #6 Skrevet 24. juli 2006 Chanel Rouge nr.98 Fantasia. På solbrun hud får jeg den perfekte Helena Christensen-look ......Og la meg nå leve litt i den illusjonen at jeg likner LITT
mee mee Skrevet 25. juli 2006 #7 Skrevet 25. juli 2006 jeg bruker l`extreme maskaran fra lancome, solpudder fra guerlain, foundation fra borghese. ellers har jeg noen fine øyenskygger fra lancome.
Gjest Tuppelure Skrevet 25. juli 2006 #8 Skrevet 25. juli 2006 Jeg MÅ ha Hypnose mascara fra Lancome, og Juicy Tubes fra samme merke. Vet at det er delte oppfatninger om begge deler her inne, men de funker kjempebra på meg. Har også en øyeskygge fra Chanel som er veldig bra! Den sitter skikkelig godt.
Gjest Gjest Skrevet 25. juli 2006 #9 Skrevet 25. juli 2006 Jeg har dilla på øyenskygger, begynner å få ei ganske stor samling etterhvert. Liker best brunskimrende øyenskygger, og favorittene kommer fra Mac og Chanel. Fra Mac liker jeg best nyansene Bronze, Romp, Woodwinked og en helt nyinnkjøpt en som heter Tempting. (har også 2 mørkebrune derifra, Mulch og Sable, men de liker jeg ikke så godt.) Fra Chanel liker jeg best Chahut og et nytt skrin som heter Gold rush.
Gjest Kanelia Skrevet 25. juli 2006 #10 Skrevet 25. juli 2006 Mine favoritter er Lancome Hypnose mascara, Body shop shimmer waves øyenskygge i fargen peach, Guerlain solpudder, I.d mineralfoundation og YSL concealer.
Gjest Gjest Skrevet 25. juli 2006 #11 Skrevet 25. juli 2006 Jeg elsker mascaraen til Ysl, den som gir "falske vipper-effekt." Den klumper seg imidlertid etter 2 måneder, i likhet med de fleste andre volummascaraer.
katla Skrevet 25. juli 2006 #12 Skrevet 25. juli 2006 Har tre soleklare favoritter: * ID Make Up (ser fantastisk ut, koster endel i første gangs innkjøp, men holder kjempelenge) * Chanel lipgloss nr 17 (får modellepper) * Gosh vannfast øyeskyggestift (har flere farger, de ser superbra ut, sitter lenge og er veldig billige)
Gjest gjest1 Skrevet 25. juli 2006 #13 Skrevet 25. juli 2006 (endret) føler alle bruker sånne dyre fine merker, jeg bruker hm og lóreal.. har et bodyshop.. er dior show et godt produkt? ← Jeg sverger til diorshow, beste mascaraen jeg har brukt hittil i alle fall! Ellers bruker jeg egentlig ikke stort med sminke nå om sommeren, bare ved spesielle anledninger, eller om jeg føler for å stasje litt ekstra. Liker å være helt naturlig nå om sommeren, ganske deilig å slippe å bry seg om å sminke seg, passe på at det sitter der det skal iløpet av dagen, og å ta det vekk... Om jeg så skulle bruke sminke, så er favorittene diorshow mascara, av øyeskygge bruker jeg enten lancome focus i sandfarge, dior 5øyenskygger i bruntoner, YSL øyenskygge i rødrosa glittrete, eller art deco stålblå (husker ikke navnene på fargene, gidder ikke sjekke;). Bruker ikke pudder eller noe slikt i det hele tatt, huden min er såpass ren og pen, at det orker jeg ikke ta meg bryet til å gjøre Lebestift har jeg egentlig slutta med da jeg fikk kjæreste, men har tenkt å ta opp igjen den der litt.. Før brukte jeg dior lipgloss Endret 25. juli 2006 av Chic
S10nemor Skrevet 25. juli 2006 #15 Skrevet 25. juli 2006 Har tre soleklare favoritter: * ID Make Up (ser fantastisk ut, koster endel i første gangs innkjøp, men holder kjempelenge) * Chanel lipgloss nr 17 (får modellepper) * Gosh vannfast øyeskyggestift (har flere farger, de ser superbra ut, sitter lenge og er veldig billige) ← Hva er ID Make Up?
Gjest Kanelia Skrevet 25. juli 2006 #16 Skrevet 25. juli 2006 Hva er ID Make Up? ← Det er mineralsminke produsert av Bare Escentuals. Du kan se på produktene her: http://www.hqhair.com/code/preview.asp?PageID=637 Mineralsminke skal være bedre for huden enn annen sminke. "Så rent at man kan sove med den..." Litt skeptisk til det utsagnet, men de har i alle fall en kjempebra foundation :-)
Gjest Gjest Skrevet 25. juli 2006 #17 Skrevet 25. juli 2006 tre ting jeg er avhengig av til trynet: -chanel maskara -ID mineralfoundation -chanel hydrabase lebestift sånn, da er jeg klar til å gå ut! men for et vanedyr jeg er! har brukt samme lebestift i nesten 3 år. kjøpt ny flere ganger seff.
Grace Skrevet 26. juli 2006 #18 Skrevet 26. juli 2006 IsaDora øyenskygge. ModelCo Lip Plumper og Solpudder fra YSL Bruker jeg stortsett bestandig... Bruker Maybelline Volume express nå men er ikke helt 100% fornøyd med den. Tenkte å kjøpe Diorshow på taxfree til uken..
Gjest Gjest Skrevet 26. juli 2006 #19 Skrevet 26. juli 2006 Min favorittsminke er: - Pureluxe powder eraser medium - Pureluxe powder foundation babyface - PureluxeAprils Mix (Disse tre produktene sammen gir perfekt resultat) - Helena Rubinstein Surrealist Mascara - Lancôme Juicytubes I tillegg må jeg ha noe under øynene, for tiden bruker jeg Kanebo som er god, men ikke perfekt. Rouge eller solpudder må jeg også ha, men har ingen favoritt.
Gjest Chantal Skrevet 26. juli 2006 #20 Skrevet 26. juli 2006 I.D bare minerals foundation og warmth. Liker chanel sine øyenskygger og Dior sine. Lipglossene er ofte i fra Dior eller Guerlain. Rougen jeg bruker for tiden er i fra Dior... ganske god, men vil tro jeg kan finne bedre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå