Meaty Skrevet 24. juli 2006 #1 Skrevet 24. juli 2006 (endret) Det kommer stadig flere TV-serier ut på DVD, og jeg lurer på hvilke av disse dere har kjøpt/ lastet ned? Håper på ideer nemlig Her er det vi har her hjemme: Kjøpt: Fawlty towers sesong 1 og 2 Seinfeld sesong 1-6 Cheers sesong 1-8 Home improvement (Ti tommeltotter) sesong 1-4 Married with children (Bundy) sesong 1-5 MacGyver sesong 1-5 Steptoe and son (original engelsk Albert & Herbert) sesong 1-4 Rab C Nesbit (ufyselig og uforståelig skotsk komedie) sesong 1-4 Sledgehammer sesong 1 'Allo 'allo sesong 1-4 Lastet ned: Alle Mythbusters-episodene som er sendt i USA (driver med sesong 3) Sex and the city alle sesonger Desperate housewives (laster ned ep. 3 fra sesong 2 nå) Only fools and horses Father Ted sesong 1-3 Monty python's flying circus div. episoder Edit: Glemte et par stykker Endret 24. juli 2006 av Meaty
Gjest gjest1 Skrevet 24. juli 2006 #2 Skrevet 24. juli 2006 damn, når har du tid til å se alle de episodene a? eneste jeg har er sex and the city alle sesonger, holder med det tror jeg Det er sånn DVD samling av alle sesongene btw. Er det noe jeg evt ville vurdert å skaffe meg så ville det vært simspons tror jeg kanskje CSi også!
Daria Skrevet 24. juli 2006 #3 Skrevet 24. juli 2006 Har Sex & singelliv-skoesken, og sesong 1 og 2 av Scrubs, med store planer om å skaffe sesong tre snart. Dessuten har jeg de fleste Daria-episodene på opptaks-vhs, har ikke funnet dem på dvd (ennå...)
Gjest gjest1 Skrevet 24. juli 2006 #4 Skrevet 24. juli 2006 Jeg har Friends-boksen, og skal kjøpe Sex og Singelliv-skoesken
SunAndMoon Skrevet 24. juli 2006 #5 Skrevet 24. juli 2006 Alle sesongene av Sex & The City og Gilmore Girls (har alle av begge seriene). Gilmore girls har jeg også lastet ned mange episoder av, men etterhvert kjøpt dvdene (når de kom ut). har også lyst på prison break
Gjest Gjest Skrevet 24. juli 2006 #6 Skrevet 24. juli 2006 Har på DVD: Tornefuglene Endel Friends Laster ned: Grey's anatomy Hell's Kitchen 2 Project Runway 3 Top Gear House of Eliott Jeg brenner ikke noe av dette. Laster ned, ser og sletter etterpå.
Gjest Gjesta Skrevet 25. juli 2006 #7 Skrevet 25. juli 2006 (endret) Nå må jeg bare skrive ned det jeg husker i hodet, for jeg har ikke tilgang på det jeg har av tv-serier her. Kjøpt: Babylon 5 Farscape Red Dwarf Dead Like Me Scrubs sesong 1 og 2 The Simpsons (tror jeg har 4 sesonger) Buffy sesong 1-3 Dark Angel Spaced Battlestar Galactica sesong 1 South Park (3 sesonger tror jeg) Alias Stargate SG-1 sesong 1-8 Lastet ned, brent ut på dvd og lagret: Lost Doctor Who Csi Miami Charmed The L-word Futurama Mythbusters Grey's anatomy The E.R. Malcolm in the Middle Star Trek TNG Stargate SG-1 Stargate Atlantis 24 alle sesonger Cold Case The 4400 The O.C. The Twilight Zone Threshold Little Britain Arrested Development Battlestar Galactica Invasion Angel Northern Exposure Prison Break Jeg pleier alltid å laste ned seriene først, for å være sikker på at jeg syns de er bra nok til å kjøpes. Og så kjøper jeg seriene etterhvert som jeg har penger til det. Mye av det som nå er i kategorien "lastet ned" skal etterhvert kjøpes. Og da går som regel den nedlastede versjonen i søpla. Endret 25. juli 2006 av Fairy
Meaty Skrevet 25. juli 2006 Forfatter #8 Skrevet 25. juli 2006 (endret) Har på DVD: Tornefuglene Endel Friends Laster ned: Grey's anatomy Hell's Kitchen 2 Project Runway 3 Top Gear House of Eliott Jeg brenner ikke noe av dette. Laster ned, ser og sletter etterpå. ← Jeg likte første sesong av Hell's kitchen, fulgte med på TV. Liker generelt Gordon Ramsays programmer, kan anbefale Kitchen nightmares. Innlegget er endret. Reglene. Orakel - mod. Endret 25. juli 2006 av orakel
Anglofil Skrevet 25. juli 2006 #9 Skrevet 25. juli 2006 (endret) Disse tv-seriene har jeg på dvd (altså kjøpt); To the Manor Born - The Complete Box Set Three Up, Two Down - Series 1 & 2 The Good Life - The Complete Collection William and Mary - The Complete Collection Gilmore Girls Season 3, 4 & 5 Foyle's War Set 1, 2 & 3 The Pretender - Season 1, 2 & 3 Lois & Clark - The New Adventures of Superman: Season 1 & 2 C.S.I - Season 1 - 5 That '70s Show: Season 1, 2 & 3 Tornefuglene (mini-serie) Shogun (mini-serie) The Irish R.M Series 1, 2 & 3 Pride & Prejudice (mini-serie) North and South (BBC mini-serie 2004) A Fine Romance The Complete First & Second Series Nord og sør Bok 1 (mini-serie) Anne of Green Gables (hele serien) Emma (mini-serie) Mansfield Park (mini-serie) Sense & Sensebility (mini-serie) Middlemarch (mini-serie) Our Mutual Friend (mini-serie) Dawson's Creek 4 episoder Absolutely Fabulous Series 1, 2, 3, 4 & 5 Krøniken Serie 1 Hotell i Særklasse Serie 1 & 2 War and Peace Wire in the Blood Series delvis 1 & 2 Cribb The Doris Day Show - Series 1 & 2 The Norman Conquests (mini-serie) Just Good Friends: Series 1 & 2 The Pallisers: The Complete Series Yes Minister The Complete Series 1, 2 & 3 Yes Prime Minister Series 1 & 2 Solo As Time Goes By Series 1, 2, 3 & 4 Mill On The Floss (mini-serie) Jane Eyre (1983) (mini-serie) Jane Eyre (mini-serie) Rosamunde Pilcher's Coming Home (mini-serie) Everybody Loves Raymond: Complete Series 1 & 2 Second Thoughts - Complete Series 1 Little House On The Prairie: Season 1 Box Set Dawson's Creek Season 1, 2, 3, 4, 5 & 6 Wire in the Blood Series 1 & 2 Doc Martin Series 1 & 2 Lastet ned; A&E Season 4 That '70s Show Season 4-7 CSI: Las Vegas Season 6 Må kjøpes; 2000 Acres of Sky Series 1, 2 & 3 CSI: Las Vegas Season 6 The Pretender: Season 4 Lois & Clark - The New Adventures of Superman: Complete Season 3 As Time Goes By: Series 5, 6, 7, 8 & 9 A Fine Romance: Series 3 Mvh Yvonne Endret 25. juli 2006 av yvonne
Gjest Gjesta Skrevet 25. juli 2006 #10 Skrevet 25. juli 2006 (endret) Wow! Vanvittig mange serier Yvonne! Selv eier jeg kun noen sesonger av Simpsons, Seinfeld, Monty Python, Twin Peaks og Sex and the City. Har en lillebror som laster ned i stor stil, så jeg får sett alle serier jeg vil når jeg er hjemme! Da går jeg for Family Guy, Simpsons, American Dad og South Park. Lenge leve animerte serier Jeg vil ha X-files! Mulder og Scully eier. Innlegget er endret. Reglene. Orakel - mod. Endret 25. juli 2006 av orakel
Gjest Gjesta Skrevet 25. juli 2006 #11 Skrevet 25. juli 2006 Det eneste jeg har av tv-serier er skoesken med SATC og den samlede serien av How do you want me? med den glimrende Dylan Moran.
Gjest gjest1 Skrevet 25. juli 2006 #12 Skrevet 25. juli 2006 (endret) Jeg likte første sesong av Hell's kitchen, fulgte med på TV. Liker generelt Gordon Ramsays programmer, kan anbefale Kitchen nightmares. ← USA sendte episode 7 i går om jeg ikke husker helt feil. Kitchen Nightmares er suveren. Jeg synes den serien viser en mer "menneskelig" side av Ramsay og ikke bare banning og kjefting. Innlegget er endret. Reglene. Orakel - mod. Endret 25. juli 2006 av orakel
Elanor Skrevet 25. juli 2006 #13 Skrevet 25. juli 2006 Jeg har bare Buffy sesong 1-6 (skal kjøpe den siste etterhvert), Pride and Prejudice (BBC-miniserien) og Dogtanian and the Three Muskehounds. Den siste er dog noe sær... Det eneste jeg noensinne har lastet ned er et par episoder av Buffy, som jeg endte med å kjøpe, og et par episoder av Prison Break, som jeg gikk glipp av på TV.
Gjest seroxata Skrevet 25. juli 2006 #14 Skrevet 25. juli 2006 south park, desperate housewives, six feet under, stallgjengen(bare le:P ) men det er nå, skal kjøpe div andre og etterhvert..
Gjest Gjest Skrevet 25. juli 2006 #15 Skrevet 25. juli 2006 Dere som har så mange - yvonne for eksempel - rekker dere å se alle? Eller er det mest en samle-ting?
Anglofil Skrevet 25. juli 2006 #16 Skrevet 25. juli 2006 Jeg har faktisk sett alle mine dvder. Ja, jeg er en samler, men jeg ser alltid på filmene eller seriene jeg kjøper. Og mange har jeg sett om igjen mange ganger. Mvh Yvonne
Gjest Cosmic Girl Skrevet 27. juli 2006 #17 Skrevet 27. juli 2006 X-Files (alle sesongene) Seinfeldt (inkl sesong 6) Lost (sesong 1) Desperate Housewives (sesong 1) House M.D. (Sesong 1) Kjøpte en sesong av Friends, men ble skuffet så det ble med den ene
Arkana Skrevet 27. juli 2006 #18 Skrevet 27. juli 2006 Jeg synes sjelden serier er så gode at de er verdt å eie, tror de eneste vi har er Friends, Hotell i Særklasse og Little Britain.
Cilla Skrevet 27. juli 2006 #19 Skrevet 27. juli 2006 Fikk lyst på Anne fra Bjørkely serien etter å ha lest denne tråden Jeg har bare alle Friends sesongene og Sex og singelliv skoboksen.
Gjest gjest1 Skrevet 27. juli 2006 #20 Skrevet 27. juli 2006 Er overrasket over hvor mange serier dere har Jeg har rett og slett ingen ....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå