Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er litt toskete på høye hæler, klarer liksom ikke helt slappe av i gangen:-) Hvordan går dere?? Hælen først nedi eller tærne?

Videoannonse
Annonse
Gjest Tweek
Skrevet

kommer ann på hvor høye de er, hehe..

går jo med helen først, men er det lenge siden jeg har godt på høyhelte, eller jeg skal gå litt stille/forsiktig er det med tærne først.

trapper er veeldig behagelige når man har gått en stund på høyhelte sko, hehe :D:D

Gjest gjest1
Skrevet (endret)

kan man gå med tærne ned først? Det skjønner jeg ikke hvordan kan skje?

Jeg går med hælen først.

Jeg går noenlunde greit, kanskje fordi jeg ikke bruker sånne minimalt tynne hæler (som jeg forøvrig heller ikke skjønner hvordan folk greier å gå med).'

edit: ja man kan visst gå med tærne først leser jeg over her.. ;) men da må det jo bli som hun skriver over å anstrenge seg for å gå stille...

Endret av Chic
Gjest gjest1
Skrevet

Tæsa først, tror jeg. Da får jeg en rett opp kroppsholdning, enn bakoverbøyd :D

Gjest gjest1
Skrevet

Nå ble jeg faktisk litt usikker.. tror jeg har gått med flipflops litt for lenge nå...

Gjest Tweek
Skrevet
Tæsa først, tror jeg. Da får jeg en rett opp kroppsholdning, enn bakoverbøyd :D

haha, det er jo omvendt da din dridonge! :transe:

værtfall på meg!

Gjest gjest1
Skrevet

Som jeg går med andre sko, hælen neddi først, alt annet hadde jo sett latterlig ut.

Gjest Tweek
Skrevet
Som jeg går med andre sko, hælen neddi først, alt annet hadde jo sett latterlig ut.

haha :ler:

det er som når gutter sakl gå med høyhelte sko :hoho:

Gjest gjest1
Skrevet

Da ble jeg faktisk usikker! Men jeg så for meg hælen først ble bakoverknallogfall :O

Gjest Chrizzy
Skrevet

Hælen først. Tenk bare på klikkelyden som kommer når man går. Klikk, klakk, klikk, klakk osv. :ler:

Gjest gjest1
Skrevet
haha :ler:

det er som når gutter sakl gå med høyhelte sko :hoho:

Så du tripper rundt på tærne i høyhelte sko?

Gjest Tweek
Skrevet
Så du tripper rundt på tærne i høyhelte sko?

nei, de ytterst få gangene jeg går med høyhelte sko har jeg de på meg med stil!

Gjest gjest1
Skrevet

Beklager å skuffe dere folkens. Jeg husker ikke hvordan en går

Gjest gjest1
Skrevet

Hælen først. Men bruker aldri sko med syltynne spikerhæler, blir jo helt ødelagt i leggene dagen derpå....

Men det er mange som nok bør tenke seg om før de bruker høye hæler.

Holdning som en muggen melsekk , brystkassen omtrent på høyde med navlen og knær som aldri retter seg ut ser ut som en sjøsyk ku i havsnød (*klamp,klamp*)

Skrevet

forhåpentligvis går dere med hælen først, noe annet ser fryktelig rart ut... :ler:

skal man gå med tåa først, blir det jo skikkelig listeliste-gange, og det ser ihvertfall alt annet en naturlig ut.

gikk masse på høøøye hæler før i tiden, og raste av gårde på vanlig vis med hælen først, være seg p glattisen eller hvor som helst... nå er jeg bare i sneakers stort sett...

men kan man ikke gå pent/naturlig i høye hæler, så burde man vurdere å la være å bruke det, for det er lite som ser tåpeligere ut en kvinnfolk som stotrer seg av gårde på heler de ikke klarer å gå på. :ler:

Gjest gjest1
Skrevet

Jeg går med høye hæler året rundt, og det er ikke få som har spurt hvordan jeg klarer å gå i skoene mine... ;)

Jeg må nok si at noe av det teiteste jeg ser er damer som tydeligvis ikke kan gå på høyhelte sko :ironi:

Ellers så går jeg helt perfekt i mine høyhelte. I tiden går det i høye gullsko med tynn hæl. Det var litt uvant i begynnelsen, men nå går det strålende. Jeg kan til og med løpe i dem! (for å rekke bussen...) :)

Jeg har egentlig ikke noe råd til dem som ikke er vant å gå med slike sko. Det eneste er vel å gå med dem litt hjemme og IKKE ta slike sko på hvis man skal være lenge ute! ;)

Gjest gjest1
Skrevet

Er ihvertfall viktig å bevege rumpa når man går... Ellers ser det lett stotrende ut

Gjest gjest1
Skrevet (endret)

Jeg stotrer nok litt, men regner da med at jeg setter hælen i gulvet først :sjenert:

Endret av Rosin
Gjest Catwoman
Skrevet

Går sjelden på høye hæler, føler meg mer lett bevegelig på lave.

Mne jeg går alltid med hælen først - og de tror jeg de fleste gjør.

Prøv å ta en rundtur på stuegulvet med å ha tærne nedi først, da kjenner man hvor unaturlig det føles. Med mindre man har trent seg opp til noe annet går man med hælene nedi først.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...