Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest gjest1
Skrevet

Våkner hver natt nå med klissvått hår fordi det er så sinnsykt varmt.

Noen andre som har samme problemet? Gjør dere noe med det?

Har lyst å sette det opp i strikk, men det sliter jo veldig på håret..

Kan det å flette det i en stor flette være greit, eller vil det slite det også?

Andre gode ideer?

Videoannonse
Annonse
Gjest Sammy
Skrevet

Jeg fletter som regel håret, og bruker alltid strikk som ikke sliter på håret. Du får de kjøpt på Vita i hvertfall :)

Skrevet

Som regel har jeg håret krøllet opp i en strikk. På den måten slipper jeg irriterende hår om natten og får fine bølger neste morgen.

Gjest gjest1
Skrevet (endret)
Jeg fletter som regel håret, og bruker alltid strikk som ikke sliter på håret. Du får de kjøpt på Vita i hvertfall :)

hihi, vita har vi ikke her i landet ;)

Har en type strikk da, som visstnok skal være veldig snill med håret, men liker ikke med tanke på at jeg gjerne sover veldig urolig i denne varmen og det strekker og drar og knekker i alle retninger...

Endret av Chic
Gjest vimse
Skrevet
hihi, vita har vi ikke her i landet ;)

Har en type strikk da, som visstnok skal være veldig snill med håret, men liker ikke med tanke på at jeg gjerne sover veldig urolig i denne varmen og det strekker og drar og knekker i alle retninger...

Men akkurat det samme skjer jo om man har håret løst...

Da jeg hadde langt hår flettet jeg det bestandig.

Gjest gjest1
Skrevet
Men akkurat det samme skjer jo om man har håret løst...

Da jeg hadde langt hår flettet jeg det bestandig.

joda, men som regel sitter ikke håret fast i noe uten strikk ;)

Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg bruker strikk eller flette hvis det er plagsomt varmt. Om det sliter på håret bryr jeg meg egentlig ikke om - verre å ikke få sove pga svett nakke og hår som klistrer seg her og der...

Gjest Sammy
Skrevet

Ok :) Men ta litt balsam/hårkur under strikken, da sliter det nok ikke så mye på håret..

Gjest gjest1
Skrevet

Jeg klarer ikke å ligge med flette eller strikk, jeg blir bare så bevisst klumpene og eventuell stamming. Jeg tvinner det sammen og slenger det over hodet og inn mot hodegjerdet.

Gjest gjest1
Skrevet

huff, jeg vil ikke ha strikk. jobba med dette håret i ca 2 år nå for å få det til å se pent igjen etter mange doser hårbleking! Og vil ikke ha det enda mer slitt...

Fins det ingenting anna man kan gjøre?

Sitter sikkert å håper på et lite mirakeltips eller noe, hehe....

Gjest gjest1
Skrevet

Med dreads til litt lengre enn skuldrene er det faktisk varmere å sove enn da jeg hadde vanlig hår ned til ræva. Det er kukvarmt, og jeg er så sint hver gang jeg glemmer å sette opp vinduet på kvelden!

Gjest gjest1
Skrevet

Jeg pleier å ha håret mitt løst og det plager meg ikke ;)

Men jeg husker i fjor da jeg hadde hår extension. Faen, det var helt jævlig!!! :overrasket:

Gjest gjest 0
Skrevet

Jeg gjør som Blanca, slenger det over puta mot sengegjerdet, eller så bruker jeg strikk. har aldri tenkt på at det kan slite på håret....

Gjest gjest1
Skrevet

Jeg løste problemet med å klippe meg ;)

Skrevet

sliter det mye på håret av å ha det i strikk? :overrasket:

Skrevet

Jeg har håret i strikk. Hater å få hår i ansiktet.... :)

Gjest Hedda Gabler
Skrevet

Har håret i strikk eller legger det oppover og bakover på en måte.

Gjest Gjest_SnartFru_*
Skrevet

Har det løst og legger det oppover puten slik at jeg ikke får det i nakken. Strikk sliter fryktelig, så det bør unngås!

Skrevet

jeg har brukt strikk i mange år :overrasket:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...